ماشین آلات عمرانی شهرداری های استان یزد تحویل شد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، خبرنگاران/یزد 62 دستگاه ماشین آلات عمرانی به ارزش 83 میلیارد تومان با حضور معاون پشتیبانی و توسعه منابع سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور و مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری تحویل شهرداری های کشور شد.

ماشین آلات عمرانی شهرداری های استان یزد تحویل شد

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

آیین واگذاری بیش از 60 دستگاه ماشین آلات عمرانی به شهرداری های کشور با حضور مسعود نصرتی معاون پشتیبانی و توسعه منابع و جانشین رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، محمد یارمند مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و جمعی از مسئولان شهرستان تفت در شرکت سنوپارس برگزار شد.

در این مراسم 62 دستگاه ماشین آلات عمرانی از جمله بکهولودر به ارزش 83 میلیارد تومان به شهرداری های کشور تحویل داده و قرارداد ساخت 40 دستگاه ماشین آلات عمرانی دیگر به ارزش 55 میلیارد تومان بسته شد.

مسعود نصرتی معاون پشتیبانی و توسعه منابع و جانشین رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در این مراسم ضمن تقدیر از اقدامات خوب اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری در تحویل تجهیزات و ماشین آلات سنگین عمرانی به شهرداری ها ، گفت: با توجه به اینکه استان یزد استانی صنعتی است ظرفیت بسیار خوبی وجود دارد تا نیازهای شهرداری های کشور را در حوزه تجهیزات و ماشین آلات رفع کند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر یکی از نیازهای عمده شهرداری های کشور نردبان آتش نشانی است که شرکت سنوپارس تفت می تواند با همکاری یک یا دو واحد تولیدی دیگر به ساخت و تولید این تجهیزات بپردازد و در اختیار شهرداری های کشور قرار گیرد.

محمد یارمند مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری نیز ارزش ریالی ماشین آلات سنگین عمرانی واگذار شده به شهرداری ها را بیش از 1300 میلیارد ریال مطرح نمود و ادامه داد : با تعامل و همکاری خوب سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در حال حاضر نیاز های شهرداری های استان در زمینه اختصاص ماشین آلات عمرانی تامین شده است.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، وی افزود: ساختمان های آتش نشانی ما در استان آماده شده اما به دلیل اینکه تجهیزات لازم به طور کافی وجود ندارند نمی توانیم آنها را به بهره برداری برسانیم که در این رابطه نیز نیاز به پشتیبانی و حمایت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1451

به "ماشین آلات عمرانی شهرداری های استان یزد تحویل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماشین آلات عمرانی شهرداری های استان یزد تحویل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید