لیگ با دربی برمی شود، لالیگای اسپانیا

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، پس از اعلام رسمی از سرگیری فصل متوقف شده، برنامه هفته بیست وهشتم لالیگای اسپانیا اعلام شد.

لیگ با دربی برمی شود، لالیگای اسپانیا

خبر ورزشی: پس از اینکه اعلام شد لالیگای اسپانیا از سر گرفته می گردد، برنامه جدید این رقابت ها هم معین شد. همانطور که حدس شده بود هم دربی سویل بین تیم های سویا و رئال بتیس هم نخستین بازی است.

به این ترتیب روز 22 خرداد سویا و رئال بتیس به مصاف هم می فرایند. سپس در ادامه هفته بیست وهشتم لالیگا، 23 خرداد دیدارهای گرانادا - ختافه، والنسیا - لوانته برگزار می گردد. 24 خرداد هم اسپانیول - آلاوس، سلتاویگو - ویارئال، لگانس - وایادولید و مایورکا - بارسلونا را شاهد خواهیم بود. 25 خرداد هم اتلتیک بیلبائو - اتلتیکومادرید، رئال مادرید - ایبار و رئال سوسیداد - اوساسونا دیگر بازی ها خواهند بود.

بلافاصله هفته بیست ونهم از 26 خرداد با دیدارهای لوانته - سویا و رئال بتیس - گرانادا آغاز می گردد. 27 خرداد ختافه - اسپانیول، ویارئال - مایورکا و بارسلونا - لگانس 3 نبرد بعدی خواهند بود. 28 خرداد هم ایبار - اتلتیک بیلبائو - وایادولید - سلتاویگو و اوساسونا - اتلتیکومادرید به مصاف هم خواهند رفت. در نهایت 29 خرداد آلاوس - رئال سوسیداد و رئال مادرید - والنسیا خاتمه بخش این هفته خواهند بود.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 949

به "لیگ با دربی برمی شود، لالیگای اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ با دربی برمی شود، لالیگای اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید