لبنان، پیگیری های حزب الله در پرونده مهاجران و ادامه فعالیت های مربوط به کرونا

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، حزب الله لبنان همچنان پیگیر شرایط مهاجران لبنانی که بعضی دیروز به این کشور بازگشتند بوده و فعالیت های خود در زمینه مقابله با کرونا را نیز ادامه می دهد.

لبنان، پیگیری های حزب الله در پرونده مهاجران و ادامه فعالیت های مربوط به کرونا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری العهد، حزب الله در منطقه صیدا اقدام به راه اندازی یک کمپین بهداشتی برای حمایت از مهاجرانی که از خارج به لبنان بازگشته اند کرد. این کمپین شامل تامین امکانات لازم برای رساندن آنها به مناطق خود و نیز فراهم کردن امکانات برای قرنطینه خانگی همراه با پیگیری های مستمر و ویژه اداری و بهداشتی در طول دوران قرنطینه این افراد است که در هماهنگی با شهرداری های مربوطه و نیز مسئولان جنبش امل صورت می گیرد.

به همین دلیل شیخ زید ضاهر مسئول حزب الله در منطقه صیدا با حضور اعضای کمیته فوریت های پزشکی و مسئولان مربوطه از اتاق بخش عملیات مبارزه با کرونا بازدید و نیز آخرین تحولات مربوط به پرونده بازگشت مهاجران را در هماهنگی با این بخش پیگیری کرد.

نماینده حزب الله همچنین با همه شهرداری های مربوطه تماس گرفته و از آنها خواست تا همه شرایط لازم و مناسب را برای قرنطینه مهاجران بازگشته به کشور فراهم نموده و روزانه پیگیر شرایط آنها باشند.

از سوی دیگر داوطلبان دفع اجتماعی در هیئت بهداشت اسلامی همچنان فعالیت های آموزشی و مشاوره ای خود را خانه به خانه انجام داده و کمپین بهداشت غذایی در رستوران ها و مراکز پخش مواد غذایی در مناطق مختلف صیدا همچنان مشغول به فعالیت است.

تیم دفاع اجتماعی همچنین در بعضی مناطق اقدام به ایجاد مراکز مشاوره و نظارتی نموده است.

حزب الله طی دو هفته اخیر ضمن یک برنامه گسترده که شامل 1500 پزشک٬ 3000 پرستار و امدادگر٬ 5000 کادر خدماتی بهداشتی و 15000 کادر خدماتی میدانی به اضافه اجاره تعداد قابل توجهی از بیمارستان های خصوصی و تجهیز آنها به دستگاه های تنفس مصنوعی و نیز سایر امکانات لازم بوده همچنان پیشتاز حمایت از دولت و ملت لبنان در مقابله با ویروس کرونا است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 852

به "لبنان، پیگیری های حزب الله در پرونده مهاجران و ادامه فعالیت های مربوط به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لبنان، پیگیری های حزب الله در پرونده مهاجران و ادامه فعالیت های مربوط به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید