لاوروف: چین و روسیه به زودی موانع کرونایی سفر را بر می دارند

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، وزیر خارجه روسیه در گفت وگویی اعلام نمود، مسکو و پکن روی از سرگیری سفر ها همزمان با بهبود اوضاع پاندمی کرونا همکاری و مصاحبه می نمایند.

لاوروف: چین و روسیه به زودی موانع کرونایی سفر را بر می دارند

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در گفت وگویی با رسانه های چینی گفت: مطمئنم که همزمان با عادی شدن اوضاع پاندمی کرونا ما می توانیم اقدامات لازم را برای بازگشایی سریع مرز ها و از سرگیری سفر های بین روسیه و چین انجام دهیم. با کاهش تدریجی موانع مربوط به کرونا، ضرورت دارد که محدودیت های کنونی قرنطینه ای برداشته گردد.

وزیر خارجه روسیه همچنین به این مساله اشاره نمود که سفر گردشگردی بین دو کشور در سال های گذشته رشد داشته، اما پاندمی کرونا ضربه شدیدی بر این صنعت وارد نموده است.

وی در پاسخ به احتمال توزیع واکسن های چینی نیز گفت، این مساله با تمامی جزئیاتش در حال آنالیز است و ادامه داد: ما در حال آنالیز تجربیات و رویکرد های چین و سایر کشور ها درباره این واکسن ها هستیم.

اوایل ماه جاری میلادی، چین رسما مجوز دیجیتالی واکسیناسیون کرونا را برای سفر های بین المللی شروع کرد که شامل اطلاعات درباره واکسن و همچنین نتایج تست های کرونا و آنتی بادی می گردد.

وانگ یی، وزیر خارجه چین نیز به این مساله اشاره نمود که پکن میخواهد تا برنامه مجوز دیجیتال را راه بیندازد و به آنالیز نتایج واکسن کرونا با سایر کشور ها بپردازد.

منبع: فرارو
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1464

به "لاوروف: چین و روسیه به زودی موانع کرونایی سفر را بر می دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاوروف: چین و روسیه به زودی موانع کرونایی سفر را بر می دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید