قیمت ویژه فدراسیون اسکی برای بزرگترین پیست ایران

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، به گزارش خبرنگاران، فدراسیون اسکی ایران در جهت توسعه ورزش اسکی و نیز تسهیل شرایط برای علاقه مندان به این ورزش قیمت بلیت پیست اسکی بین المللی دیزین را با شرایطی ویژه اعلام کرد.

قیمت ویژه فدراسیون اسکی برای بزرگترین پیست ایران

بر همین اساس قیمت بلیت اسکی باز برای استفاده در روزهای شنبه تا چهارشنبه 133 هزار تومان است که به انضمام 5 هزار تومان هزینه بیمه و 12 هزار تومان مالیات بر ارزش افزوده مجموعا مبلغ 150 هزار تومان تعیین شد.

قیمت بلیت اسکی باز برای استفاده در روزهای پنجشنبه، جمعه و روزهای تعطیل 160 هزار تومان است که به انضمام 5 هزار تومان هزینه بیمه و 15 هزار تومان مالیات بر ارزش افزوده مجموعا مبلغ 180 هزار تومان تعیین شد.

قیمت بلیت اسکی باز برای گروه سنی زیر 12 سال جهت استفاده در تمامی روزهای هفته 88 هزار تومان است که به انضمام 5 هزار تومان هزینه بیمه و 7 هزار تومان مالیات بر ارزش افزوده مجموعا مبلغ 100 هزار تومان تعیین شد.

قیمت بلیت گردشگر (استفاده از تله کابین) جهت استفاده در تمامی روزهای هفته 60 هزار تومان است که به انضمام 5 تومان هزینه بیمه و 5 هزار تومان مالیات بر ارزش افزوده مجموعا مبلغ 70 هزار تومان تعیین شد.

در حال حاضر هر دو راستا شمشک به دیزین (پارکینگ بالا) و جاده چالوس (پارکینگ پایین) به صورت کامل باز است و مسئله ای برای تردد مراجعه نمایندگان گرامی به پیست اسکی بین المللی دیزین وجود ندارد.

همچنین با هماهنگی فدراسیون اسکی و جهت رفاه حال مراجعه نمایندگان، قیمت ورود به پارکینگ بالای پیست اسکی دیزین و تردد از راستا شمشک به دیزین با کاهش 10 هزار تومانی، مبلغ 20 هزار تومان در سال جاری اعلام می گردد.

دارندگان کارت عضویت فدراسیون اسکی می توانند به صورت رایگان از راستا شمشک به دیزین (پارکینگ بالا) تردد نمایند.

استفاده از بلیت گروه سنی زیر 12 سال در شرایطی میسر است که فرد دارای کارت عضویت فدراسیون اسکی با مشخصات کامل باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 بهمن 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 566

به "قیمت ویژه فدراسیون اسکی برای بزرگترین پیست ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت ویژه فدراسیون اسکی برای بزرگترین پیست ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید