قطعی برق برای پروازها و فرودگاه ها چه مسئله ای ایجاد کرده است؟

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام نمود که قطع شدن برق مسئله ای برای پروازهای مسافری ایجاد نکرده است، اما فرودگاه ها بعضا برای ارائه خدمات به مسافران و در برخی از حوزه ها به مشکلاتی برخورد کرده اند.

قطعی برق برای پروازها و فرودگاه ها چه مسئله ای ایجاد کرده است؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، در روز های گذشته قطع شدن برق به صورت پراکنده آن هم در چندین مرحله مسائل بسیاری برای مردم و بخش های مختلف ایجاد کرده است و بعضا این نگرانی و سوال برای مردم ایجاد شده که این مشکل آیا اختلال و مخاطره ای در پرواز ها ایجاد خواهد شد یا خیر؟

محمد حسن ذیبخش -سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری-در این باره اظهار کرد: به دلیل اینکه برای ارائه خدمات اصلی مورد نیاز پرواز ها از برق اضطراری استفاده می شود و فرودگاه ها عموما به این تجهیزات مجهز هستند، مسئله ای در این ایام قطعی برق برای اصل پرواز ها ایجاد نشده است.

وی اضافه کرد: البته قطع شدن برق مسائلی برای برخی فرودگاه ها چه در ماه های گذشته و چه در روز های اخیر ایجاد شده و آن ها در ارائه برخی خدمات فرودگاهی به مردم به مسائلی برخورد کرده اند. به نام مثال فرودگاه مهرآباد در پی قطع شدن برق برخی تابلو های اعلام پروازش با مشکل روبرو شده و سوخته است.

با توجه به این توضیحات به نظر نمی رسد برای ایمنی پرواز های مسافری مشکل خاصی به وجود بیاید و جای نگرانی برای مردم نیست، اما مسلما نمی توان گفت که قطعی برق در کشور هیچ مسئله ای در این حوزه ایجاد نکرده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1670

به "قطعی برق برای پروازها و فرودگاه ها چه مسئله ای ایجاد کرده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطعی برق برای پروازها و فرودگاه ها چه مسئله ای ایجاد کرده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید