فونسکا: آرزو می کنم اشتباهات بازی قبلی مقابل یوونتوس را تکرار نکنیم، امیدوارم کالینیچ مثل بازی با پارما ظاهر گردد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، پائولو فونسکا به عدم تکرار نمایش قبلی مقابل یوونتوس امیدوار است.

فونسکا: آرزو می کنم اشتباهات بازی قبلی مقابل یوونتوس را تکرار نکنیم، امیدوارم کالینیچ مثل بازی با پارما ظاهر گردد

به گزارش خبرنگاران، پائولو فونسکا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل یوونتوس در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی ایتالیا از کمبود زمان استراحت برای باشگاه پایتخت گلایه کرد.

سرمربی تیم رم ابتدا گفت: بین بازی هایمان زمان زیادی برای استراحت نداریم. پس از ملاقات مقابل جنوا، تنها توانستیم یک جلسه تمرینی کوتاه برگزار کنیم و بازیکنان زمان کافی برای ریکاوری را نداشته اند.برای این بازی، تمرین استراتژیکی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان هم از اعتماد به نفس کافی برخوردار هستند. فازیو توانسته ریکاوری مناسب انجام دهد اما پروتی، پاستوره و مخیتاریان هنوز آمادگی لازم را ندارند. امیدوارم دیگو برای ملاقات با لاتزیو آماده گردد. کالینیچ هم بازی خوبی مقابل پارما انجام داد و مطمئنم همین نمایش خوب را فردا هم اجرا می نماید.

او در انتها اضافه کرد: یوونتوس تیم بزرگی است اما در المپیکو بازی خوبی مقابلشان ارائه کردیم. دوباره فیلم آن بازی را نگاه کردیم. نباید باز هم مرتکب همان اشتباهات دقایق اولیه شویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 667

به "فونسکا: آرزو می کنم اشتباهات بازی قبلی مقابل یوونتوس را تکرار نکنیم، امیدوارم کالینیچ مثل بازی با پارما ظاهر گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فونسکا: آرزو می کنم اشتباهات بازی قبلی مقابل یوونتوس را تکرار نکنیم، امیدوارم کالینیچ مثل بازی با پارما ظاهر گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید