فوت وفن ساده کردن پروازهای غیرمستقیم

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، با یاد گرفتن این ترفندها، پروازهای غیرمستقیم دیگر پراسترس و عذاب آور نیستند.

فوت وفن ساده کردن پروازهای غیرمستقیم

پرواز غیرمستقیم! دو کلمه ای که شاید خیلی ها را بعد از فرود اولین پروازشان کمی مضطرب و نگران کند. بعضی ها هم هستند که آنقدر از چنین پروازهایی وحشت دارند که حاضرند به طور کل از آن صرف نظر کنند.

کافیست خود را در این موقعیت تصور کنید: فقط 30 دقیقه وقت دارید که به پرواز دوم برسید، کلی باید بدوید، بایستید و نفس تازه کنید و التماس مسافران دیگر را بکنید که به شما هم در صف جا دهند والا پرواز دومتان را از دست خواهید داد.

اگر خودتان را برای رو به رو شدن با چنین مشکلاتی از قبل آماده کنید، دیگر با آنها روبرو نخواهید شد. به این نکات توجه کنید:

فقط در یکی از خطوط هواپیمایی جا رزرو کنید

رزرو بلیت در خطوط هواپیمایی مختلف می تواند در نهایت منجر به این شود که شما به پروازتان نرسید و تعطیلاتتان خراب شود. وقتی یکی از خطوط هواپیمایی را انتخاب می کنید، می توانید پروازهای خود را در یک جا مدیریت کنید.

حتی الامکان، با پرواز مستقیم سفر کنید

حتی اگر مجبور باشید یک ساعت را در یک هواپیما منتظر بنشینید، باز هم بهتر است پرواز مستقیم بگیرید. امنیت سفر با یک هواپیما در طی سفر به مکان مورد علاقه تان به شما امکان می دهد تا بدون نگرانی جا ماندن از پرواز با خیال آسوده استراحت کنید.

زودتر از موعد مقرر، مراحل بازرسی را طی کنید

مسافران باید به صورت معمول و همیشگی چک شوند و اهمیتی ندارد که آنها در چه پروازی هستند؛ مستقیم یا غیر مستقیم. فرایند دو دقیقه ای بازرسی ممکن است چندین دقیقه به طول بیانجامد و سوار شدن شما به هواپیما نیز به همین منوال به تأخیر بیفتد.

چمدان ها را به مقصد بفرستید

وقتی پروازتان غیرمستقیم است، هیچ کس دلش نمی خواهد برای گرفتن چمدان و بازرسی قبل از سوار شدن به هواپیما مسابقه دهد. این فرایند هم زمان و هم انرژی زیادی از شما می گیرد. می توانید به اختیار خود قبلاً چمدان هایتان را به مقصد بفرستید تا اگر دیرتان شد، سریع تر بتوانید به پروازهای غیرمستقیمتان برسید.

در هواپیما، جایگاه های کنار راهرو را انتخاب کنید

جایگاه های کنار راهرو به شما کمک می کند تا از پرواز غیرمستقیم خود جا نمانید. گاهی اوقات مسافران مجبورند مدت زمان زیادی را منتظر بمانند تا مسافران دیگر پیاده شوند. با انتخاب جایگاه هایی که کنار راهرو در جلو یا سمت راست در عقب هستند می توانید به سرعت به پرواز بعدی خود برسید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 20 مرداد 1401 بروزرسانی: 20 مرداد 1401 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 2035

به "فوت وفن ساده کردن پروازهای غیرمستقیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوت وفن ساده کردن پروازهای غیرمستقیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید