فوتبال دنیا، واکنش سرد روبرتو مارتینس به قرار دریافت در جمع گزینه های راهنمایی رئال مادرید

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، فوتبال دنیا - شانس راهنمایی رئال مادرید آنقدرها سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک را هیجان زده نکرده است.

فوتبال دنیا، واکنش سرد روبرتو مارتینس به قرار دریافت در جمع گزینه های راهنمایی رئال مادرید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آس، روبرتو مارتینس که به تازگی به گزینه جانشینی خولن لوپتگی در تیم فوتبال رئال مادرید تبدیل شده است، ظاهراً شانس زیادی برای رسیدن به این پست متصور نیست.

بعد از اخراج لوپتگی، رئال مادرید به سراغ آنتونیو کونته رفت و در مذاکراتش با او به توافق نرسید. پس از او، روبرتو مارتینس به گزینه بعدی کهکشانی ها تبدیل شد اما او واکنش سردی نسبت به این موضوع نشان داد.

سرمربی تیم ملی بلژیک به سؤال خبرنگار شبکه VTM درباره اینکه آیا از باشگاه رئال مادرید به او پیشنهادی شده است، تأکید کرد: ما قصد نداریم وقت مان را در مورد این موضوع هدر بدهیم...

چندی پیش سخنگوی فدارسیون فوتبال بلژیک در خصوص مذاکره مستقیم با روبرتو مارتینس به باشگاه رئال مادرید هشدار داد و تأکید کرد هرگونه تلاشی برای جذب این مرد اسپانیایی باید با اطلاع این فدراسیون صورت بگیرد. هشدار بلژیکی ها به روبرتو مارتینس درباره مذاکره با رئال مادرید

در حال حاضر سانتیاگو سولاری، بازیکن سابق رئال مادرید به صورت موقت راهنمایی رئال مادرید را برعهده دارد و گفته می گردد که او تا اواسط ماه نوامبر به فعالیتش ادامه خواهد داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اسفند 1397 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 16

به "فوتبال دنیا، واکنش سرد روبرتو مارتینس به قرار دریافت در جمع گزینه های راهنمایی رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، واکنش سرد روبرتو مارتینس به قرار دریافت در جمع گزینه های راهنمایی رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید