فاز جدیدی از عملیات مرمتی باغ سالار کلانتر کرمان شروع شد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از شروع فاز جدید عملیات مرمتی باغ سالار کلانتر کرمان اطلاع داد.

فاز جدیدی از عملیات مرمتی باغ سالار کلانتر کرمان شروع شد

جهت دریافت خدمات طراحی محوطه باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، مجتبی شفیعی دوشنبه 9 تیرماه 1399 اضافه نمود: فاز جدید عملیات بازسازیی باغ سالار کلانتر کرمان با حمایت اقتصادی متولی وقفی ملک شروع شده است.

او با اشاره به اینکه در فاز قبل حدود 30 درصد از حجم عملیات بازسازیی توسط این اداره کل صورت گرفته است، اظهار کرد: در فاز جدید نیز نظارت مستمر بر عملیات بازسازیی این باغ تاریخی تا انتها آن از سوی این اداره کل پیگیری خواهد شد.

شفیعی با بیان اینکه این بنای تاریخی پس از بازسازی در قالب کاربری های مرتبط با گردشگری احیا می گردد، گفت: بازسازی نماها، ساخت و بازسازی درهای چوبی، اندود فضاهای داخلی و محوطه سازی و احیای حصار باغ از اقداماتی است که در این فاز انجام می گیرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 928

به "فاز جدیدی از عملیات مرمتی باغ سالار کلانتر کرمان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاز جدیدی از عملیات مرمتی باغ سالار کلانتر کرمان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید