غرب می خواهد با تسخیر پولمان ما را به زمین بزند

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، به گزارش خبرنگاران، حسن عباسی جمعه شب در همایش بین المللی بوشهر دو قرن مقاومت در برابر استعمار که در گورستان انگلیسی ها برگزار شد، گفت: تمام تلاش استکبار و استعمار این است که دنیا را نسبت به اسلام بدبین کنند و گروهک تروریستی داعش نیز همین برنامه ها را به طرق مختلف برای آنها اجرا می کند.

غرب می خواهد با تسخیر پولمان ما را به زمین بزند

وی با بیان اینکه انگلیسی ها 114 برابر خاک انگلیس را طی سه قرن اخیر تصرف کرده اند و کشورهایی همچون استرالیا و نیوزلند و کانادا به نوعی استان های انگلیس هستند؛ جنایتکاران انگلیسی را به استرالیا و گانگسترهای خود را به نیوزلند فرستاندند و بخش اعظمی از ثروت مردم آفریقا را بردند و اروپا را با آن ساختند.

این استاد دانشگاه خاطرنشان ساخت: طی دو قرن اخیر آمریکا و انگلیس 11 هزار میلیارد دلار به ما خسارت زدند که بخشی از این خسارت ها به استان بوشهر وارد شد. آمریکا 14 هار میلیارد دلار طی 60 سال گذشته به ما وارد کرده است که باید حقمان را از حلقومشان بیرون بکشیم و همه ملت ها باید حقشان را از این کشورها مطالبه کنند.

غربی ها به دنبال ترویج ربا در جامعه ما هستند

عباسی به مقاومت مردم بوشهر در مقابل استعمار در دوره های مختلف تاریخی اشاره کرد و افزود: در گذشته در تنگستان و دشتستان و بوشهر جلوی انگلیسی ها ایستادیم و امروز جوانان در سرزمین های اسلامی جلوی داعش و سایر تروریست ها ایستاده اند و مرزهای اسلام به جلوتر می رود.

وی با بیان اینکه غربی ها به دنبال ترویج ربا در جامعه ما هستند، اذعان داشت: درآمدهای آسان و ساده همگی ربا است و همه گرفتاری های جامعه ناشی از همین معاصی است.

عباسی شرح داد: هدف آنها قلب مردم است و قلب جوانان را با هنرمندان و ورزشکاران پر می کنند و به انبیا حمله می کنند و آنها ایمان مردم ما را نشانه گرفته اند.

رئیس مرکز بررسی های دکترینال امنیت بدون مرز با تاکید بر اینکه ذهن شما باید با شک و یقین و قلب شما با حب خدا و معصومین پر شود، افزود: آنها دارند از طریق شبکه های ماهواره ای و شبکه های مجازی و موبایلی وارد می شوند.

اقتصاد لیبرالی آمریکا در حال فروپاشی است

وی ادامه داد: کشورهای استعماری در حال حاضر به آرامی حرکت می کنند و شما متوجه حرکات آنها نمی شوید. آنها می خواهد قلوب را اشغال کنند و باید مراقب باشیم و نباید چیزی را که سینمای هالیوود برای زدن ائمه، انبیاء و ملائکه می سازد را ببینیم.

عباسی با تاکید بر اینکه در دانشگاه های ما باید گفته شود که اقتصاد لیبرالی آمریکا در حال فروپاشی است، افزود: استعمار فرانو در سیستم مالی و حسابداری ما نفوذ کرده است و تلاش دارند که ما را با تسخیر پولمان به زمین بزنند.

وی افزود: تهدیدهای سخت بر علیه کشور ما اثرگذار نیست و تهدید نرم تاثیرگذار است و فرزندان رئیسعلی دلواری که باید جلوی این تهدیدها ایستادگی کنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 358

به "غرب می خواهد با تسخیر پولمان ما را به زمین بزند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غرب می خواهد با تسخیر پولمان ما را به زمین بزند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید