عکس، تهدید فدراسیون فوتبال به دلیل پرونده جنجالی دروازه بان سابق استقلال

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، اینک بعد از آن که کمیته صیانت AFC هم در مردادماه پاسخ استعلام فدراسیون فوتبال را در این خصوص داده و تأکید نموده که فروزان تخلفی مرتکب نشده، حکم این دروازه بان باز هم از سوی فدراسیون ایران صادر نمی گردد.

عکس، تهدید فدراسیون فوتبال به دلیل پرونده جنجالی دروازه بان سابق استقلال

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش3 با وجود این که نزدیک به یک سال از اتفاقات ملاقات تراکتور و سپیدرود در لیگ هجدهم می گذرد، محسن فروزان همچنان اجازه بازی در لیگ برتر ندارد. دروازه بان باتجربه فوتبال ایران بعد از آن ماجراها یک ماه از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال تعلیق شد، اما بعد از آن حکمی برای پرونده وی صادر نشد و او همچنان نمی تواند در هیچ تیمی بازی کند.

این در حالی است که بند 3 از ماده 65 آیین نامه کمیته اخلاق تأکید می نماید که فرد تعلیق شده بعد از سپری کردن دوره تعلیق خود تا زمان صدور حکم می تواند به فعالیتش ادامه بدهد؛ اما درباره فروزان با گذشت حدود هشت ماه هنوز مجوز بازی صادر نشده است.

اینک بعد از آن که کمیته صیانت AFC هم در مردادماه پاسخ استعلام فدراسیون فوتبال را در این خصوص داده و تأکید نموده که فروزان تخلفی مرتکب نشده، حکم این دروازه بان باز هم از سوی فدراسیون ایران صادر نمی گردد.

در این شرایط، اتحادیه بین المللی بازیکنان فوتبال طی یک اخطاریه به فدراسیون علت عدم صدور مجوز برای فروزان را خواهان شده و اعلام نموده در صورتی که طی 72 ساعت کارت بازی او برای تیم پارس جنوبی جم صادر نگردد، موضوع به وسیله فدراسیون جهانی فوتبال پیگیری خواهد شد.

فروزان در نیم فصل رقابت های لیگ برتر با پارس جنوبی قرارداد امضا کرد، اما هنوز کارت بازی اش از سوی سازمان لیگ صادر نشده و معین نیست چه آینده ای در انتظارش است

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 714

به "عکس، تهدید فدراسیون فوتبال به دلیل پرونده جنجالی دروازه بان سابق استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس، تهدید فدراسیون فوتبال به دلیل پرونده جنجالی دروازه بان سابق استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید