علیرضا قربانی قطعه الله مزار را منتشر کرد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، تازه ترین قطعه موسیقایی علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی در چارچوب پروژه با من بخوان با عنوان الله مزار در دسترس مخاطبان نهاده شد.

علیرضا قربانی قطعه الله مزار را منتشر کرد

از وبلاگ ترلان دیدن فرمایید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، جدیدترین قطعه پروژه با من بخوان با صدای علیرضا قربانی منتشر شد. این اثر به نام الله مزار براساس یک قطعه عاشقانه از موسیقی محلی خراسان و با موسیقی و تنظیم حسام ناصری تهیه شده است.

این قطعه که میکس و مسترینگ آن توسط آرش پاکزاد انجام گرفته با نوازندگی کمانچه سامان صمیمی، نوازندگی دوتار سعید نودهی، نوازندگی ساز های کوبه ای ذکریا یوسفی، همخوانی مهگل صفدری و نگین گودرزی و میکس و مسترینگ آرش پاکزاد آماده انتشار شده است.

الله مزار یکی از قطعات محبوب کنسرت های بهار و تابستان سال جاری علیرضا قربانی در تهران و شهرستان ها بود. این اثر در 43 سانس اجرای با من بخوان با صدای این خواننده با پرفورمنس ویژه ای در تهران اجرا می شد و بازخورد زیادی برای این خواننده و گروهش به دنبال داشت.

از سوی دیگر پس از موفقیت کنسرت های با من بخوان با صدای علیرضا قربانی در تهران، قرار است اجرا های این خواننده برای فصل زمستان تمدید گردد.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 551

به "علیرضا قربانی قطعه الله مزار را منتشر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا قربانی قطعه الله مزار را منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید