عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان مشاور وزیر علوم شد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، در حکمی از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری علی خیرالدین، عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان به اسم مشاور وزیر علوم در امور علمی، تحقیقاتی و فناوری منصوب شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان مشاور وزیر علوم شد

به گزارش گروه استانهای خبرنگاران، در حکمی از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری علی خیرالدین عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان به اسم مشاور وزیر علوم در امور علمی، تحقیقاتی و فناوری منصوب شد.

در این حکم که از سوی محمدعلی زلفی گل وزیر علوم صادر شده، آمده است؛

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی در حوزه آموزش عالی، به موجب این حکم به سمت مشاور وزیر در امور علمی، تحقیقاتی و فناوری منصوب می شوید.

انتظار می رود با هم فکری، هم اندیشی و هم کمک صاحب نظران در اتاق های فکر، اهداف و سیاست های این وزارت در زمینه راهبری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری بر پایه سیاست های دولت محترم و در چارچوب برنامه های ارائه شده اینجانب به مجلس شورای اسلامی تحقق یابد.

امید است با ارائه راه حل ها و راهبرد های عملیاتی حاصل از اتاق های فکر اهداف زیر تحقق یابد:

- آموزش و پژوهش هدفمند

- مهارت افزایی در آموزش و پژوهش

- مرجعیت و دیپلماسی علمی

- اشتغال و کار آفرینی

- کاربردی سازی تحقیقات

- فراوری ثروت از دانش

- پیگیری تاسیس معاونت فناوری و نوآوری

توفیق جناب عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواستارم

یاد آور می گردد؛ علی خیرالدین مرداد ماه سال جاری به اسم عضو هیات علمی نمونه کشور بر اساس ارزیابی های وزارت علوم انتخاب شد.

لازم به ذکر است؛ علی خیرالدین از اساتید برجسته دانشگاه سمنان و تنها استاد ممتاز استان سمنان است که، بیش از 40 سال سابقه تدریس در آموزش عالی را داراست.

وی دارای بیش از 20 دانش آموخته دکتری تخصصی، و ده ها دانش آموخته کارشناسی ارشد پس از ارتقاء به مرتبه استادی است و در مجموع دارای بیش از 12 کتاب تألیفی، بیش از 500 مقاله ISI و علمی -پژوهشی و چندین طرح بین المللی و ملی و ثبت اختراع است.

انتخاب به اسم پژوهشگر برتر سازمان نظام مهندسی کشور، رئیس نمونه دانشگاه های سراسر کشور، مؤلف کتاب برگزیده استان، سخنران کلیدی در بیش از 15 کنفرانس ملی و بین المللی، سوابق اجرایی درخشان، عضویت در مجامع علمی بین المللی و کمیته ها و قطب های علمی از دیگر افتخارات درخشان دکتر علی خیرالدین است.

بعلاوه این استاد برجسته دانشگاه سمنان در تدوین و بازنگری آئین نامه بتن ایران هم که به تازگی منتشر شده، به اسم عضو کمیته فنی همکاری داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مهر 1400 بروزرسانی: 15 مهر 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1730

به "عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان مشاور وزیر علوم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان مشاور وزیر علوم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید