عراق، دستگیری چند تروریست در سامراء

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، منابع عراقی از دستگیری چند تروریست داعشی در سامراء و کشف مقادیری مواد منفجره خبر دادند.

عراق، دستگیری چند تروریست در سامراء

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه الفرات، فرماندهی عملیات سامراء امروز پنجشنبه در بیانیه ای از کشف تعدادی بمب و مقادیری مواد منفجره و دستگیری چند تروریست تکفیری در غرب شهر مقدس سامراء اطلاع داد.

این فرماندهی در بیانیه خود آورده است : نیروهای این فرماندهی در جریان عملیات جست وجو و بازرسی جزیره غرب سامراء، 24 بمب، 50 گلوله جنگی و پنج راکت از آنچه تروریست های داعشی به جا گذاشته بودند، کشف نموده و آنها را از بین بردند.

این بیانیه آورده است نیروهای این فرماندهی همچنین چهار تروریست را در این عملیات دستگیر کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است نیروهای مشترکی از بخش اطلاعات و امنیت فرماندهی عملیات سامراء و یگان شناسایی به همراه تیپ 13 پلیس فدرال هم در جریان عملیات بازرسی در جزیره سامراء، 63 بمب و مقادیری تجهیزات انفجاری را کشف کردند. این بیانیه اضافه نمود بخش پلیس المعتصم هم، 6 فرد تحت پیگرد بر اساس ماده چهار تروریسم را در ناحیه المعتصم دستگیر کرد.

هلاکت 6 تروریست داعشی در استان صلاح الدین

روز گذشته هم در حمله جنگنده های ارتش عراق به مواضع تروریست ها در استان صلاح الدین در مرکز این کشور، 6 نفر به هلاکت رسیدند. واحد اطلاع رسانی امنیتی در بیانیه ای اعلام نموده بود که فرماندهی عملیات صلاح الدین، عملیاتی را در مناطق حاوی اللبوه و بحیره الشای با پشتیبانی هوایی انجام داد.

این بیانیه با اشاره به هلاکت 6 تروریست داعشی در حملات ارتش عراق، از انهدام یک خودرو، دو قایق، یک تونل و دو مخفیگاه تروریست های داعشی و پیگرد آنها در بیابان اطلاع داد. بر اساس این بیانیه، یک سرباز ارتش هم در عملیات پیگرد تروریست ها کشته و یک نفر دیگر زخمی شده است.

همچنین در عملیات جنگنده های ارتش علیه تروریست های داعشی در استان دیالی در شرق عراق شماری از آنها به هلاکت رسیدند، جنگنده های ارتش عراق، مخفیگاه های داعشی ها را در کوه های حمرین در استان دیالی بمباران نموده بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 654

به "عراق، دستگیری چند تروریست در سامراء" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق، دستگیری چند تروریست در سامراء"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید