عارف: حوادث آبان باعث شرمندگی همه مسئولان شد ، حرف های فراوانی وجود دارد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، محمد رضا عارف با بیان اینکه حرف ها و حدیث های فراوانی در باره حوادث آبان وجود دارد که کسی جوابگوی آن نیست اضافه نمود: حوادث ماه آبان باعث شرمندگی همه مسئولان شد.

عارف: حوادث آبان باعث شرمندگی همه مسئولان شد ، حرف های فراوانی وجود دارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از جماران؛ محمدرضا عارف در دومین نشست شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان با رابطان استانی گفت: حوادث آبان ماه باعث شرمندگی همه مسئولان شد. در اجرای تغییر نزخ بنزین بی تدبیری صورت گرفت. حرف و حدیث های فراوانی درباره حوادث آبان ماه وجود دارد که متاسفانه تا به امروز هیچ مرجع رسمی در این خصوص جوابگو نبوده است

رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان همچنین بر تداوم دلجویی از خانواده آسیب دیده گان تاکید نمود.

عارف در ادامه گفت: از هیات های اجرایی که با موضوع دولت شکل گرفته اند برای رد صلاحیت کاندیدهای شاخص جریان اصلاح طلب گلایه جدی داریم، هیات نظارت جبران کند.

وی اضافه نمود: هیات های اجرایی و نظارت انتخاب را به مردم واگذار نمایند. در تایید صلاحیت ها باید مر قانون رعایت گردد. عارف گفت: در بعضی استان ها در رد صلاحیت ها افراط انجام شده است.

وی گفت: با بعضی آیه یاس خواندن ها در زمین رقیب بازی نکنیم. اگر در درون جبهه اصلاحات کوتاه نیاییم ،فضا را برای رقیب آماده می کنیم. عارف گفت: باید مناسب ترین فرد با مقبولیت عامه در هر حوزه انتخاب گردد. وحدت و انسجام جبهه اصلاحات نباید قربانی فرد و افراد گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 607

به "عارف: حوادث آبان باعث شرمندگی همه مسئولان شد ، حرف های فراوانی وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عارف: حوادث آبان باعث شرمندگی همه مسئولان شد ، حرف های فراوانی وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید