ظریف بامداد آدینه راهی نیویورک می گردد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، سخنگوی وزارت امورخارجه ایران در توییتی نوشت: وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بامداد آدینه (29 شهریورماه) راهی نیویورک می گردد.

ظریف بامداد آدینه راهی نیویورک می گردد

به گزارش خبرنگاران، سید عباس موسوی در این توییت یادآورشد: محمد جواد ظریف برای شرکت در هفتاد و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد راهی نیویورک می گردد.

شایان ذکر است، هفتاد و چهارمین دور از نشست های مجمع عمومی سازمان ملل متحد با حضور سران کشورهای عضو این سازمان درنیویورک برگزار می گردد.

سازمان ملل متحد در بیانیه ای اظهار داشت که امسال، رهبران کشورهای دنیا علاوه بر شرکت در مباحث مجمع عمومی، در مجموعه ای از نشست ها با هدف تقویت اقدامات در زمینه تغییرات اقلیمی، رشد پایدار، سلامت و صلح دنیای نیز شرکت خواهند کرد.

این نشست ها در ادامه پیگیری اهداف برنامه توسعه پایدار برگزار می گردد که سال 2015 میلادی توسط رهبران کشورهای دنیا تصویب شده است.

مجمع عمومی سازمان ملل متحد، رکن اصلی، دنیای و مشورتی این سازمان است و همه کشورهای عضو در آن نماینده دارند. هر عضو سازمان ملل متحد در مجمع دارای یک حق رای است و نشست سالیانه خود را از سپتامبر تا دسامبر یا ژانویه برگزار می نماید.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 329

به "ظریف بامداد آدینه راهی نیویورک می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظریف بامداد آدینه راهی نیویورک می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید