صنایع دستی قم برندسازی گردد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم، حسن بحرینی در حاشیه برگزاری دوره های آموزشی برندسازی و بازاریابی گفت: داشتن یک برند یا نام تجاری قدرتمند می تواند در معرفی و فروش صنایع دستی به هنرمندان استان یاری شایانی کند.

صنایع دستی قم برندسازی گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

وی اضافه کرد: هنرمندان صنایع دستی قم در تعدادی از رشته های هنری با ویژگی های منحصر به فرد و کیفیت تولیدات از جمله خرمهره، تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، ساخت انگشتر ها، منبت کاری، معرق و مشبک چوب در سطح کشور شناخته شده هستند که باید این تولیدات برندسازی گردد.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم ادامه داد: برند برای داشتن یک هویت، تصویر و صندلی تعیین در بازار می تواند در جلب رضایت خریداران و افزایش فروش و تولیدات نقش مهمی ایفا نماید.

بحرینی بیان داشت: صنایع دستی قم باید به عنوان سوغات برای اقشار مختلف معرفی گردد تا از ظرفیت حضور زائران خارجی و داخلی جهت فروش هنرهای دستی بهره مند شویم، از این رو نیازمند همکاری ارگان های مربوطه و شهرداری در راه اندازی بازارچه صنایع دستی در استان هستیم.

وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی برندسازی و بازاریابی، گفت: این دوره ها به صورت رایگان برای هنرمندان صنایع دستی در رشته های مختلف با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای استان قم برگزار شده است.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم اضافه کرد: در دوره برندسازی 22 هنرمند شاخص صنایع دستی و در دوره بازاریابی 30 هنرمند شرکت کردند که بعد از اتمام دوره گواهی مهارت دریافت خواهند کرد.

وی به اهمیت برندسازی صنایع دستی استان قم اشاره نمود و گفت: هدف اصلی از برگزاری این دوره های آموزشی برندسازی، آشناسازی هنرمندان با روش های معرفی تولیدات صنایع دستی و تجاری سازی آن در سطح ملی و بین المللی است.

وی اضافه کرد: آموزش های روش بازاریابی به هنرمندان یاری مهمی جهت فروش و افزایش تولیدات صنایع دستی می نماید تا بتوانند با استفاده از این ابزار در جهت تبلیغات، بازاریابی مستقیم، فروش شخصی، بسته بندی و خدمات مشتری قدم بردارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 729

به "صنایع دستی قم برندسازی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنایع دستی قم برندسازی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید