صالحی امیری: فضاسازی ها درخصوص بازنشسته ها و فدراسیون فوتبال ناشی از جهل یا عناد است

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک گفت: قانون ایثارگران ظرفیتی را پیش بینی نموده که هرکسی می تواند در چارچوب قانون از آن استفاده کند و فضاسازی ها یا ناشی از جهل و یا بر پایه عناد است. - اخبار ورزشی -

صالحی امیری: فضاسازی ها درخصوص بازنشسته ها و فدراسیون فوتبال ناشی از جهل یا عناد است

به گزارش خبرنگاران ، سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در جلسه مشترک رؤسای فدراسیون ها با وزیر ورزش گفت: از همه بازنشستگان عزیز که سرمایه های ورزش هستند قدردانی و برایشان در سنگر جدید آرزوی موفقیت می کنم. شهادت می دهم همه فدراسیون های ما با قانون منع به کارگیری بازنشستگان، با اخلاق و در چارچوب قانون رفتار کردند.

وی تأکید کرد: در خصوص فدراسیون فوتبال هم تصمیم، محصول تدبیر مشترک وزیر ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بود که با اجرای بی کم وکاست قانون ایثارگران و با کمترین خسارت برای کشور این اتفاق صورت بگیرد. قانون ایثارگران ظرفیتی را پیش بینی نموده که هر کسی می تواند در چارچوب قانون از آن استفاده کند و فضاسازی ها یا ناشی از جهل و یا بر پایه عناد است. داورزنی: رؤسای هیئت های ورزشی استان ها نباید بازنشسته باشند

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: المپیک 2020 از الآن شروع شده و اجلاس آن در توکیو برگزار می گردد و با نظمی آهنین و منطقی کارها پیش می رود. ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک هم به صورت منظم با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار می گردد و کمیته ملی المپیک بدون هیچ چالشی با وزارت ورزش و جوانان در مسیر المپیک گام برمی دارد.

صالحی امیری اضافه نمود: از فدراسیون ها می خواهیم با تمام توان در جهت کسب سهمیه المپیک کوشش نمایند. ماه بعد مجمع عمومی و سالیانه کمیته ملی المپیک با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار می گردد و از همه دوستان می خواهیم در این مجمع حضور فعال داشته باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 34

به "صالحی امیری: فضاسازی ها درخصوص بازنشسته ها و فدراسیون فوتبال ناشی از جهل یا عناد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی امیری: فضاسازی ها درخصوص بازنشسته ها و فدراسیون فوتبال ناشی از جهل یا عناد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید