طراحی سایت: شیائومی میکس فولد 2 و ردمی K50S پرو در وب سایت TENAA دیده شدند

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، شیائومی که روی توسعه محصولات نوی کار می نماید، در آینده نزدیک میخواهد از نسل نو گوشی تاشوی میکس فولد 2 و بعلاوه گوشی قدرتمند ردمی K50S پرو رونمایی کند. قبل از معرفی رسمی این دو محصول، بسیاری از مشخصات فنی آن ها به لطف افشاگران فاش شده است. اکنون اما این دو گوشی هوشمند در وب سایت صدور گواهینامه TENAA دیده شده که به لطف آن می توانیم به جزئیات نوی از این دو محصول نو شیائومی نظیر پیکربندی آن ها دسترسی پیدا کنیم. شیائومی میکس فولد 2، دومین گوشی تاشوی این شرکت است در حالی که ردمی K50S پرو با دوربین 200 مگاپیکسلی حرف های زیادی برای گفتن دارد. هر دو گوشی هوشمند نو شیائومی از نمایشگر با رفرش ریت 120 هرتزی پشتیبانی می نمایند.

طراحی سایت: شیائومی میکس فولد 2 و ردمی K50S پرو در وب سایت TENAA دیده شدند

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

ردمی یکی از برندهای زیر مجموعه شرکت شیائومی است که توانسته با فراوری گوشی های هوشمند باکیفیت و قیمت مناسب نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کند. این شرکت چینی همچون سایر شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی خود را برای حضوری قدرتمندانه تر در بازار جهانی محصولات هوشمند آماده می نماید تا بتواند فرایند روبه رشد سال گذشته را در امسال نیز ادامه دهد.

اطلاعات منتشر شده از وب سایت TENAA حاکی از آن است که گوشی تاشو میکس فولد 2 شیائومی با پیکربندی های 512 گیگابایت حافظه داخلی + 12 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت حافظه داخلی + 12 گیگابایت حافظه رم در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این اسمارت فون با شماره مدل 22061218C و با تازهترین چیپست پرچم دار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 روانه بازار خواهد شد.

تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس همانطور که از نامش پیداست، به عنوان نسخه قدرتمندتر پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 روانه بازار شده است. باید خاطر نشان کنیم که این چیپست تازه به جای فرآیند ساخت 4 نانومتری سامسونگ، به یاری فرآیند 4 نانومتری TSMC فراوری شده است. کوالکام مدعی شده این تراشه از نظر عملکرد پردازنده حدود 10 درصد سریع تر است و برای فرکانس پردازنده گرافیکی هم با 10 درصد افزایش روبرو خواهیم شد. در مجموع می توان گفت که اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 از نظر پایداری عملکرد نسبت به نسل قبلی حرف بیشتری برای گفتن دارد.

گفته می گردد که میکس فولد 2 شیائومی مجهز به صفحه نمایش اصلی 8 اینچی و نمایشگر خارجی 6.5 اینچی خواهد بود که از طراحی تاشو دو جهته بهره می برد. صفحه نمایش LTPO این گوشی هوشمند تاشو از وضوح 2.5K پشتیبانی می نماید. یکی از مقوله های اساسی گوشی های هوشمند تاشو، بحث چین خوردگی نمایشگر است که شرکت ها را برای ارائه کمترین حد چین خوردگی بسیار تحت فشار قرار می دهد. اندازه چین خوردگی نمایشگر این نسل از گوشی های تاشوی شیائومی به گفته بسیاری از منابع معتبر نسبت به نسل فعلی این گوشی پیشرفت چشمگیری خواهد داشت.

بعلاوه طبق شنیده ها، در میکس فولد 2 ما شاهد پشتیبانی هر دو نمایشگر بیرونی و درونی از رفرش ریت 120 هرتز خواهیم بود که این اندازه در می میکس فولد به 60 هرتز محدود شده است. قابلیت DC Dimming هم در این گوشی هوشمند تازه شیائومی واقع شده است. باید خاطر نشان کنیم که فناوری DC Dimming سال هاست به وسیله سازندگان در نمایشگرهای LCD استفاده می گردد و این فناوری کمترین اندازه خستگی چشم را برای کاربران به ارمغان می آورد. بعضی شایعات از شارژر سریع 67 واتی این گوشی هوشمند تاشو خبر می دهند.

گوشی هوشمند تاشوی آینده شیائومی احتمالاً به یک سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی در قسمت بیرونی مجهز خواهد شد که از برند لایکا است و از قابلیت ضبط ویدیوهای Dolby Vision HDR پشتیبانی خواهد نمود. علاوه بر این، انتظار می رود که می میکس فولد 2 به اولین تراشه پردازش سیگنال تصویر اختصاصی شیائومی یعنی Surge C1 نیز مجهز گردد.

از سوی دیگر، ردمی K50S پرو نیز اولین گوشی شیائومی با دوربین 200 مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی هوشمند با شماره مدل 22081212C و دو پیکربندی 128 گیگابایت حافظه داخلی + 8 گیگابایت حافظه رم و 512 ترابایت حافظه داخلی + 12 گیگابایت حافظه رم به فروش می رسد. K50S پرو همچون میکس فولد 2 شیائومی از پردازنده پرچم دار اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 به عنوان قلب تپنده بهره می برد. این محصول تازه بعلاوه از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه استفاده خواهد نمود که برای تأمین انرژی از شارژر 120 واتی پشتیبانی می نماید.

هنوز به طور واضح معین نیست که این دو گوشی چه زمانی معرفی خواهند شد، اما به نظر می رسد که شیائومی کاربرانش را خیلی منتظر نخواهد گذاشت.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 مرداد 1401 بروزرسانی: 4 مرداد 1401 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 2020

به "طراحی سایت: شیائومی میکس فولد 2 و ردمی K50S پرو در وب سایت TENAA دیده شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: شیائومی میکس فولد 2 و ردمی K50S پرو در وب سایت TENAA دیده شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید