شرکت عمران بهارستان باید سر میز مذاکره با شهرداری بنشیند

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، خبرنگاران/اصفهان عضو شورای اسلامی شهر بهارستان با تاکید براینکه شرکت عمران بهارستان باید سر میز مذاکره با شهرداری بنشیند، گفت: ما در مقابل شرکت عمران کرنش نمی کنیم، اما آمادگی تعامل را داریم.

شرکت عمران بهارستان باید سر میز مذاکره با شهرداری بنشیند

جهت دریافت خدمات آلاچیق دو طبقه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

محمد ابراهیمی در نشستی با خبرنگاران که عصر امروز (چهارشنبه-4 تیر) برگزار گردید، اظهار کرد: هم اکنون شهرداری بهارستان نزدیک به 40 میلیارد تومان طلب از شرکت عمران بهارستان دارد که این موضوع به استاندار و هیئت حل اختلاف دستگاه های اجرایی استان اعلام شده است.

وی با اشاره به عدم تکمیل زیرساخت های شهری و فضای سبز شهری در بهارستان، گفت: شرکت عمران بهارستان به محض استقرار شهرداری باید کلیه فضاهای سبز را تحویل شهرداری می داد، این درحالی است که این شرکت 240 هکتار فضای سبز جنگلی را شرکت عمران به فولاد ماهان سپاهان فروخت که پرونده آن مطرح است.

عضو شورای اسلامی شهر بهارستان با اشاره به اینکه براساس قانون، واگذاری کاربری های عمومی به غیر و تغییر کاربری ممنوع است، گفت: شرکت عمران بهارستان 185 هکتار در اراضی شرق تفکیک می کرد، درحالی که از پرداخت 10 درصد حق قانونی شهرداری خودداری می کرد، و به همین خاطر از پروژه های شرکت جلوگیری کردیم تا تکلیف 10 درصد که حق شهروندان این شهر است تعیین گردد.

وی با تاکید براینکه شرکت عمران باید سر میز مذاکره با شهرداری بهارستان بنشیند، گفت: ما در مقابل شرکت عمران کرنش نمی کنیم، اما آمادگی تعامل را داریم.

ابراهیمی اعلام نمود: موضوع دیگری که شنیدیم واگذاری یکسری از املاک بهارستان به پیمانکاران شهرها و استان های دیگر است، البته از صحت آن مطمئن نیستیم، در عین حال که با اصل واگذاری و فعالیت هم مخالف نیستیم ولی این واگذاری باید به پیمانکاران در شهر بهارستان صورت گیرد.

این عضو شورای شهر بهارستان با بیان اینکه قرار شده اختلافات دستگاه ها به دادگاه ارجاع نگردد و در هیئت حل اختلاف در استانداری مطرح گردد، اظهار کرد: بیش از سه ماه از دادخواهی ما گذشته، درحالی که علت قصور در صدور حکم را نمی دانیم و امروز رسانه ها و مردم منتظر اجرای عدالت هستند، چراکه حق و حقوق مردم شهر چند سال پایمال شده و امروز باید رسیدگی گردد.

وی درخصوص نبود بیمارستان در شهر بهارستان هم گفت: احداث بیمارستان احتیاج به ملک دارد که شرکت عمران بهارستان بارها گفته تحویل می دهد، برای پروانه هم همه اعضای شورای شهر موافق اند که به صورت رایگان صادر گردد، اما برای احداث و تجهیز بیمارستان وزارت بهداشت مکلف است وارد گردد.

ابراهیمی یکی از مهمترین احتیاجهای شهر بهارستان را آرامستان مطرح کرد و اضافه نمود: اصلا تمایلی به ساختن آرامستان نداریم چون می خواهیم انگیزه زندگی در شهر باشد، با این وجود در طرح جامع یک قطعه زمین پیش بینی شده بود و این درحالی است که احداث آرامستان اصول و ضوابطی دارد که باید درنظر گرفته گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 935

به "شرکت عمران بهارستان باید سر میز مذاکره با شهرداری بنشیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت عمران بهارستان باید سر میز مذاکره با شهرداری بنشیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید