سنجش اندازه سواد حرکتی دانش آموزان تا سرانجام مهر

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، تهران (پانا) - از سوی معاونت تربیت بدنی و سلامت، دستورالعمل بسته تحولی ارتقای سوادحرکتی دانش آموزان ابتدایی به اداره کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شد.

سنجش اندازه سواد حرکتی دانش آموزان تا سرانجام مهر

از آنجائی که بچه ها، نوجوانان و جوانان دانش آموز، سرمایه های اصلی کشور و آینده سازان میهن اسلامی هستند و تربیت متوازن و تمام ساحتی دانش آموزان از مطالبات سندتحول بنیادین آموزش و پرورش است به نحوی که در بیانیه ارزش های این سند بر سلامت جسمانی و نشاط دانش آموزان تأکید شده است؛ از سوی معاونت تربیت بدنی و سلامت، دستورالعمل بسته تحولی ارتقای سوادحرکتی دانش آموزان ابتدایی جهت اجرا، به اداره کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شد.

در بخش هایی از این دستور العمل آمده است:

اندازه سوادحرکتی دانش آموزان در مرحله اولیه یا پیش آزمون حداکثر تا سرانجام مهرماه صورت می گیرد. سپس با اجرای پروتکل تمرینی سه ماه با مشاوره آموزگار و مشارکت و همکاری خانه و مدرسه، دانش آموزان سوادحرکتی خود را ارتقا داده و در اسفندماه آزمون مرحله ثانویه برگزار خواهد گردد و نتایج آن مورد تحلیل قرار خواهد گرفت.

منابع مورد احتیاج این پروژه از اعتبارات معاونت تربیت بدنی و سلامت تأمین خواهد شد و دریافت هرگونه هزینه از دانش آموزان با هر عنوانی ممنوع است.

دستورالعمل بسته تحولی ارتقای سواد حرکتی دانش آموزان ابتدایی را از اینجا مشاهده کنید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1722

به "سنجش اندازه سواد حرکتی دانش آموزان تا سرانجام مهر" امتیاز دهید

2 کاربر به "سنجش اندازه سواد حرکتی دانش آموزان تا سرانجام مهر" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنجش اندازه سواد حرکتی دانش آموزان تا سرانجام مهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید