سامپائولی برای مذاکره با لاتزیو وارد رم شد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، سرمربی پیشین تیم ملی شیلی برای مذاکره با آبی پوشان پایتخت ایتالیا و شنیدن پیشنهادات دیگری که از تیم های اروپایی دارد، به رم سفر کرد.

سامپائولی برای مذاکره با لاتزیو وارد رم شد

به گزارش خبرنگاران، خورخه سامپائولی برای آغاز مذاکرات نهایی خود با تیم فوتبال لاتزیو وارد شهر رم شد، اما ظاهراً او سه پیشنهاد دیگر هم دارد.

لاتزیو از ماه گذشته که استفانو پیولی را به دلیل کسب نتایج ضعیف از کار برکنار کرد، با هدایت سیمونه اینزاگی به عنوان سرمربی موقت به کارش در سری A ادامه داده است، اما از قرار معلوم، بازیکن پیشین آبی پوشان شهر رم گزینه سرمربیگری مدیران این باشگاه برای فصل آینده نیست. در همین حال سایت لاتزیو سیامونوی امروز گزارش کرده است که سامپائولی امروز (چهارشنبه) وارد فرودگاه رم شده و ساعاتی بعد با استفان درکوم، مدیرفنی باشگاه لاتزیو ملاقات کرده است.

مذاکره سامپائولی با مدیران لاتزیو درمورد مسائل اقتصادی قرارداد همکاری شان، در شرایطی است که این مرد 56 ساله از تیم های آ اِک آتن، والنسیا و اسپانیول هم پیشنهاد دارد. به این ترتیب انتظار می رود که سرمربی قهرمان کوپا آمه ریکای سال 2015 پس از مذاکره با کلودیو لوتیتو، مدیر باشگاه لاتزیو به اسپانیا سفر کند.

سامپائولی به دلیل قهرمان کردن شیلی در کوپا آمه ریکا که اولین افتخار این تیم بود، مورد توجه اهالی دنیای فوتبال قرار گرفت و فلسفه کاری اش موردپسند تیم هایی قرار گرفته است که ارائه بازی های هجومی را ترجیح می دهند. البته سامپائولی پیش از این هرگز در خارج از آمریکای جنوبی مربیگری نکرده است.

8

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 622

به "سامپائولی برای مذاکره با لاتزیو وارد رم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامپائولی برای مذاکره با لاتزیو وارد رم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید