روسیه پروشنکو را به فهرست تحریم های خود اضافه نمود

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، دولت روسیه، پیتر پروشنکو رئیس جمهوری سابق اوکراین را نیز به فهرست تحریم های مالی ویژه علیه مقامات اوکراینی، به دلیل اقدامات خصمانه آنها علیه شهروندان روسی، اضافه نمود.

روسیه پروشنکو را به فهرست تحریم های خود اضافه نمود

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اینترفکس، دولت فدراسیون روسیه تحریم های شخصی علیه مقامات اوکراینی را گسترش داده و پیتر پروشنکو رئیس جمهوری سابق اوکراین را نیز به فهرست این تحریم ها افزود. سند مربوطه در پورتال اطلاعات حقوقی روسیه منتشر شده است.

فهرست تحریم های جدید روسیه شامل 41 نفر می گردد. مقامات مسکو در نوامبر سال 2018 تحریم های ویژه مالی علیه 322 شخصیت حقیقی و 68 شخصیت حقوقی در اوکراین را اعمال کرد. در آن موقع در این فهرست سیاستمداران و مقامات عالی رتبه اوکراینی، از جمله وزیر کشور و وزیر دفاع وقت و رئیس شورای امنیت و دفاع ملی و بعضی مقامات نظامی این کشور جای گرفتند.

اقدامات محدود کننده شامل مسدود شدن حسابهای بانکی، اوراق بهادار و توقیف دارایی های این عده از شهروندان اوکراینی در خاک روسیه است. این افراد همچنین اجازه انجام هیچ نوع داد و ستد تجاری و انتقال پول به وسیله روسیه را ندارند.

این اقدامات تحریمی، بر اساس حکم ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه با عنوان اعمال اقدامات ویژه مالی در رابطه با اقدامات غیردوستانه اوکراین علیه شهروندان و اشخاص حقوقی فدراسیون روسیه صورت گرفت. پوتین این حکم را در تاریخ 22 اکتبر سال 2018 امضا کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1113

به "روسیه پروشنکو را به فهرست تحریم های خود اضافه نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه پروشنکو را به فهرست تحریم های خود اضافه نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید