رزمایش عاشقان ولایت 99 نیروی زمینی ارتش برگزار گشت

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، رزمایش عاشقان ولایت 99 نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با موضوع تیپ 164 متحرک هجومی پیرانشهر در مناطق مرزی شمال غرب کشور برگزار گردید.

رزمایش عاشقان ولایت 99 نیروی زمینی ارتش برگزار گشت

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ارتش، رزمایش عاشقان ولایت 99 نیروی زمینی ارتش به صورت تک شبانه و روزانه با هدف نمایش اقتدار و آمادگی رزمی و ارتقای تحرک در منطقه عمومی شمال غرب با موفقیت برگزار گردید.

بر پایه این گزارش، در این رزمایش که با موضوع تیپ 164 متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش برگزار گردید، یگان های حاضر در رزمایش با ساختار جدید نیروی زمینی که تیپ های پیاده مکانیزه به تیپ های متحرک هجومی تغییر ماهیت داده اند، برای دومین بار در این منطقه توانمندی خود را به نمایش گذاشتند.

در این رزمایش تخصصیِ تاکتیکی که مرحله اول آن به صورت شبانه برگزار گردید، یگان های پیاده، مهندسی، پهپاد و گروه 11 توپخانه در رسیدن به اهداف از پیش معین شده طی دو مرحله شبانه و روزانه تیپ 164 متحرک هجومی را پشتیبانی کردند.

در تک روزانه نیز تیپ 164 متحرک هجومی با اجرای طرح های رزمی به اهداف از پیش معین شده این رزمایش دست یافت.

حفظ و ارتقای تحرک، واکنش سریع به تهدیدات و بالا بردن آمادگی رزمی و توان دفاعی از جمله اهداف رزمایش عاشقان ولایت 99 بود که تیپ 164 متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش در این رزمایش اهداف مورد نظر را محقق ساخت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1186

به "رزمایش عاشقان ولایت 99 نیروی زمینی ارتش برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزمایش عاشقان ولایت 99 نیروی زمینی ارتش برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید