راسا گستر در جمع سه شرکت برتر خدمات پس از فروش خودرو در سال 1403
به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، راسا گستر با کسب یک ستاره طلایی برای راساگستر در ارزیابی ISQI ،در جمع سه شرکت برتر خدمات پس از فروش خودرو در سال 1403 نهاده شد.

شرکت راسا گستر خاورمیانه به عنوان نماینده رسمی خدمات پس از فروش راسا موتور خاورمیانه پیروز شد در ارزیابی سال 1403 شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، یک ستاره طلایی کسب کند و در جمع سه شرکت برتر حوزه خدمات پس از فروش خودرو قرار گیرد.
این ارزیابی که از سوی ستاد خدمات دهندگان و شبکه نمایندگی های مجاز اجرا شده، شاخص هایی همانند سیستم خدمات پس از فروش، کیفیت و شرایط نمایندگی ها، مقدار رضایت مدیران نمایندگی ها و رضایتمندی مشتریان را مورد سنجش قرار داده است.
راساگستر خاورمیانه در حال حاضر خدمات پس از فروش محصولات برندهای GAC و SUZUKI را ارائه می دهد و به زودی خدمات مربوط به برندهای مرسدس بنز و تویوتا را نیز در دستور کار خواهد داشت.
این شرکت با تکیه بر شعار خود مبنی بر راسا گستر، خدماتی به گستره کشور اعلام نموده است که برنامه های جاری و آینده آن بر ارائه خدمات باکیفیت و قیمت مناسب متمرکز خواهد بود؛ رویکردی که در نهایت منجر به افزایش سطح رضایتمندی مشتریان و دارندگان محصولات راساموتور خاورمیانه خواهد شد.
منبع: بیت ران