دیدار هیئت بلندپایه مالی نیکاراگوئه با ظریف

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، اعضای یک هیئت مالی بلندپایه از کشور نیکاراگوئه امروز در تهران با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کردند.

دیدار هیئت بلندپایه مالی نیکاراگوئه با ظریف

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، اعضای یک هیئت بلندپایه مالی از کشور نیکاراگوئه به ریاست ایوان کوستا وزیر دارایی و اعتبارات دولتی این کشور بعد از ظهر امروز شنبه در تهران با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار ابعاد مختلف همکاری های دوجانبه به ویژه در زمینه های دارویی، تجاری، بانکی، کشاورزی و ... مورد گفتگو و گفتگو نهاده شد.

آقای کوستا ضمن اشاره به دیدار امروز با وزیر اقتصاد و دارایی کشورمان و انعقاد موافقتنامه تشویق سرمایه گذاری متقابل، به وجود فرصت های گسترش همکاری های دو کشور در عرصه های مختلف مالی دوجانبه به ویژه در حوزه دارویی و کشاورزی و نیز ظرفیت های خوب نیکاراگوئه در کشت فراسرزمینی اشاره نمود و خواهان توسعه و تعمیق همکاری های دو کشور در تمامی زمینه ها شد.

وزیر امور خارجه کشورمان اواخر تیرماه طی سفر خود به نیکاراگوئه، در دیدار با مقامات بلندپایه این کشور تأکید نموده بود که جمهوری اسلامی ایران برای توسعه و تعمیق روابط دو کشور در همه زمینه ها به ویژه در حوزه مالی آمادگی دارد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 شهریور 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 194

به "دیدار هیئت بلندپایه مالی نیکاراگوئه با ظریف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار هیئت بلندپایه مالی نیکاراگوئه با ظریف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید