دوره های مجازی توانمندسازی نیروهای شاغل در تأسیسات گردشگری اردبیل برگزار می شود

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، معاون گردشگری اردبیل گفت: در راستای ارتقای کیفی خدمات دهی مراکز و تأسیسات گردشگری استان، دوره های آموزشی توانمندسازی نیروهای شاغل در فضای مجازی برگزار می شود.

دوره های مجازی توانمندسازی نیروهای شاغل در تأسیسات گردشگری اردبیل برگزار می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، صغری فرشی صبح امروز، دوم مردادماه اظهار کرد: این دوره های آموزشی با همکاری و مشارکت اداره کل استان و مؤسسه آموزشی هنر سیر عالی قاپو برگزار خواهد شد.

او اعلام کرد: دوره های توانمندسازی و بازآموزی راهنمایان گردشگری و مدیران فنی دفاتر بند ب و کارگاه های آموزشی فنون و مهارت های راهنمایی گردشگران و طراحی و قیمت گذاری پکیج های گردشگری در فضای مجازی در روزهای هشتم و یازدهم تیرماه برگزار گشت.

معاون گردشگری استان اردبیل ادامه داد: دوره آموزش مجازی آشنایی با بازاریابی دیجیتال و کاربرد فناوری در گردشگری نیز در روزهای ششم و هشتم مردادماه برگزار می شود.

او اضافه کرد: برنامه ریزی لازم برای برگزاری کارگاه های آموزشی آداب و معاشرت و رفتار حرفه ای در صنعت گردشگری و اقامتگاه های بوم گردی، کارآفرینی و مدیریت پذیرایی و میزبانی غذا و نوشابه و رستوران داری اجرا شده که این کارگاه ها در هفته های آینده به صورت مجازی برگزار خواهند شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1044

به "دوره های مجازی توانمندسازی نیروهای شاغل در تأسیسات گردشگری اردبیل برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره های مجازی توانمندسازی نیروهای شاغل در تأسیسات گردشگری اردبیل برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید