دستگیری عاملان اصلی نزاع و تخریب خودروی شهروندان در جنوب شرق تهران

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، تهران (پانا) - رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی مرکز از دستگیری عاملان اصلی نزاع و تخریب 8 دستگاه از خودروی شهروندان در محله اتابک تهران، خبر داد.

دستگیری عاملان اصلی نزاع و تخریب خودروی شهروندان در جنوب شرق تهران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی محمدی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تخریب 8 دستگاه خودرو در محله اتابک تهران موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی مرکز قرار گرفت و در بررسی های اولیه تعیین شد چند نفر از اراذل و اوباش نوپای محله اتابک به دلیل خصومت شخصی با یکی از اهالی محل اقدام به عربده کشی و تخریب 8 دستگاه خودرو کرده و سپس از ترس حضور پلیس محل متواری شده است.

محمدی شرح داد: با ارسال مستندات مربوطه به مرجع قضایی دستور دستگیری این افراد اخذ و در صبح روز بیست و نهم خرداد ماه ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی مرکز پیروز به دستگیری دو نفر از عاملان اصلی این درگیری شدند.

این مقام انتظامی شرح داد: این دو متهم که از اراذل و اوباش نوپا بوده پس از دستگیری به بزه انتسابی اعتراف و برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شدند.

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی مرکز با بیان اینکه در جریان دستگیری این افراد، سه دستگاه موتورسیکلت هم توقیف و تحویل پارکینگ شده است، خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر متهمان مربوط به این پروند همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1651

به "دستگیری عاملان اصلی نزاع و تخریب خودروی شهروندان در جنوب شرق تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری عاملان اصلی نزاع و تخریب خودروی شهروندان در جنوب شرق تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید