داریوش غفاری خبرنگار سیاسی درگذشت

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، داریوش غفاری خبرنگار حوزه سیاسی پس از یک دوره بیماری دیروز درگذشت و امروز در قطعه نام آوران بهشت زهرا به خاک سپرده می شود.

داریوش غفاری خبرنگار سیاسی درگذشت

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، داریوش غفاری خبرنگار حوزه سیاسی در پی بروز بیماری، دیروز پنجشنبه 17 تیر درگذشت.

وی متولد سال 1350 و کارشناس ارشد رشته مدیریت دولتی بود و طی سال های گذشته با بیماری کلیوی و مسائل جسمی درگیر بود که در نهایت صبح دیروز در بیمارستان شریعتی تهران درگذشت. بیماری غفاری از سال گذشته، بروز و ظهور بیشتری پیدا کرده و تبدیل به سرطان شد.

غفاری سال ها پیش به نام خبرنگار در خبرگزاری مهر حضور داشت و در سال های اخیر به نام خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) فعالیت می کرد. او سابقه فعالیت خبری در حوزه های دولت و مجلس شورای اسلامی را در کارنامه دارد و پس از ورود به خبرگزاری ایرنا، مسئولیت شعبات این خبرگزاری در کوالالامپور، استان های قم، مازنداران و البرز را به عهده گرفت. غفاری همچنین در سال های دفاع مقدس به نام رزمنده در جبهه حضور داشت.

از روز گذشته، پرویز ناماعیلی مدیرعامل سابق خبرگزاری مهر و سفیر فعلی ایران در کرواسی و فریدون وردی نژاد معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور و مدیرعامل خبرگزاری ایرنا، درگذشت غفاری را تسلیت گفته اند.

مرنام تشییع و تدفین غفاری از لحظاتی پیش (صبح امروز جمعه 10 تیر) در بهشت زهرای تهران آغاز شده و بناست پیکر این خبرنگار در قطعه نام آوران به خاک سپرده شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1633

به "داریوش غفاری خبرنگار سیاسی درگذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داریوش غفاری خبرنگار سیاسی درگذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید