خوردبین: از سد الاهلی عبور کنیم می توانیم به فینال آسیا برسیم، سال جاری هم به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کنیم

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس مدعی شد این تیم با رجحان مقابل الاهلی عربستان می تواند به فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

خوردبین: از سد الاهلی عبور کنیم می توانیم به فینال آسیا برسیم، سال جاری هم به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کنیم

با ما همراه باشید تا با بهترین تورهای ویتنام تابستان 99 با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

محمود خوردبین در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، شرایط پرسپولیس را بعد از برد مقابل فولاد خوزستان مطلوب خواند و گفت: شرایط خوبی داریم. مهم این بود که بازی اول را هم با برد پشت سر بگذاریم که همین اتفاق هم رخ داد. حالا هم برای بازی با تراکتورسازی آماده می شویم.

وی در خصوص بازی پرسپولیس برابر تراکتورسازی در هفته دوم بیان کرد: برای ما فرقی ندارد که در تهران بازی کنیم یا شهرستان و در هر بازی فقط با هدف برد وارد زمین می شویم. بدون شک تراکتورسازی حریف آسانی نیست، ولی امیدوارم در این بازی هم سه امتیاز را بگیریم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از اینکه خیلی ها سال جاری هم این تیم را شانس اول قهرمانی می دانند، گفت: ما تیم خوبی داریم و سال جاری هم به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کنیم. البته می دانیم که قهرمان شدن آسان نیست و برای قهرمانی در لیگ باید بیشتر از فصل گذشته کوشش کنیم.

خوردبین در خصوص تقابل سرخپوشان با الاهلی عربستان و بازی حساسی که این تیم در لیگ قهرمانان آسیا در پیش دارد، گفت: اگر امکان بازی در ورزشگاه آزادی وجود داشت به صورت قطعی می گفتم که پرسپولیس صعود می نماید، ولی با این حال ما شانس بیشتری نسبت به آنها داریم و کوشش می کنیم تا از این مرحله صعود کنیم. اگر از سد الاهلی صعود کنیم می توانیم به فینال آسیایی برسیم، اتفاقی که وقوع آن برای ما دور از دسترس نیست.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 615

به "خوردبین: از سد الاهلی عبور کنیم می توانیم به فینال آسیا برسیم، سال جاری هم به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوردبین: از سد الاهلی عبور کنیم می توانیم به فینال آسیا برسیم، سال جاری هم به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید