خدمتی: تحریم ها، مسائل اقتصادی و هزینه بالای فشنگ همچنان ادامه دارد، کسب سهمیه در تیراندازی واقعا سخت است

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، عضو تیم تیراندازی کشورمان گفت: ما در شرایط سخت و بدون فشنگ و در شرایطی که حریفان ما فکر نمی کردند به مدال رسیدیم و سهمیه کسب کردیم.

خدمتی: تحریم ها، مسائل اقتصادی و هزینه بالای فشنگ همچنان ادامه دارد، کسب سهمیه در تیراندازی واقعا سخت است

به گزارش خبرنگاران، نجمه خدمتی در مورد چگونگی کسب سهمیه المپیک 2020 در رشته تیراندازی گفت: در اردیبهشت 98 سهمیه المپیک و اولین سهمیه ایران را گرفتم و ایران به جمع کشورهای حاضر در المپیک 2020 راه یافت. تمرینات برای مسابقات تدارکاتی و اردوها و مسابقات در حال اجرا است و امیدوارم شرایط خوب پیش برود.

وی افزود: ما نصف کار را انجام دادیم. کسب سهمیه در تیراندازی واقعا سخت است. در هر مسابقه با 150 نفر برای کسب سهمیه رقابت کردیم و خداراشکر این رخ داد و نسبت به سال های قبل سهمیه بالاتر رفت. امیدوارم این کوشش ها منجر به اتفاقات بزرگتر گردد و در کاروان جزو بهترین ها باشیم و روی سکو برویم.

خدمتی تاکید نمود: در المپیک قبل هم در مسابقات جهانی سهمیه گرفتم. شرایط کشور نسبت به آن موقع تغییر نموده البته مشکل فشنگ از سالی که من وارد این رشته شدم بوده و هست و احتمالا خواهد بود. تحریم ها و مسائل اقتصادی و هزینه بالای فشنگ همچنان ادامه دارد.

وی توضیح داد: در المپیک ریو ما اردوهای برون مرزی داشتیم چون به صرفه تر بود و بهتر آماده می شدیم و امیدوارم با کوشش مسئولین این اتفاق بیفتد.از نظر مربی در بهترین سطح هستیم و خانم هاشمی سرمربی ما هستند که از بدو ورود وی سهمیه گرفتیم. من یک ماه بعد از حضور الهام هاشمی در تیم ملی سهمیه گرفتم و واقعا حضور او تاثیر داشت. او از بهترین مربیان جهان است و خیلی از کشورها دنبال جذب وی بودند اما به خاطر کشورشان و با این شرایط سخت استعداد ما را دیدند و ماندند.

عضو تیم تیراندازی کشورمان گفت: وزارت ورزش و مسئولین بعد از باخت خیلی از تیم ها و حتی حضورشان پیغام تبریک می دهند اما ظاهرا رشته ما در بین مردم شناخته شده نیست. کسب سهمیه در این رشته سخت است و ما اگر یک مسابقه حتی تا نزدیک کسب سهمیه هم برویم اما باز هم از مسابقه بعد کار برای ما از صفر آغاز می گردد و ممکن است فرد دیگری سهمیه بگیرد و باید این اطلاعات به مردم داده گردد.

وی افزود: اگر از حمایت مسئولین صحبت می کنیم صرف حمایت اقتصادی نیست، بلکه می خواهیم این رشته معرفی گردد. مردم جذب آن شوند و سختی های آن را بدانند. ما در شرایط سخت و بدون فشنگ و در شرایطی که حریفان ما فکر نمی کردند به فینال رسیدیم، تمرین می کنیم و مدال می گیریم.

خدمتی توضیح داد: ما می توانیم این فینال ها و سهمیه ها را به مدال المپیک تبدیل کنیم اگر مسئولین حمایت نمایند. همه کار از دست مربی بر نمی آید وی فقط وظیفه فنی و تکنیکی و روانشناسی را بر عهده دارد. امیدوارم تیراندازی در المپیک جزو رشته های مدال آور گردد البته به شرط اینکه مثل بقیه رشته های مدال آور مورد حمایت قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگاران، نجمه خدمتی از سال 89 وارد این رشته شد و 25 مدال بین المللی از جمله طلا و نقره بازی های آسیایی را در کارنامه دارد و یکی از پرافتخارترین ورزشکاران ایران در بازی های آسیایی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 703

به "خدمتی: تحریم ها، مسائل اقتصادی و هزینه بالای فشنگ همچنان ادامه دارد، کسب سهمیه در تیراندازی واقعا سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمتی: تحریم ها، مسائل اقتصادی و هزینه بالای فشنگ همچنان ادامه دارد، کسب سهمیه در تیراندازی واقعا سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید