خبرنگاران 690 تذکر به مدیران متخلف مدارس در خراسان رضوی

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، مشهد- خبرنگاران- رییس اداره ارزیابی و نظارت بر عملکرد اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در پی بازدیدهای نظارتی از فرایند ثبت نام در مدارس استان تا به امروز 690 تذکر برای مدیران متخلف مدارس این استان صادر شده است.

خبرنگاران 690 تذکر به مدیران متخلف مدارس در خراسان رضوی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

مجتبی افشار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: از شروع ثبت نام در مدارس برای سال تحصیلی جدید تا به امروز هزار و 100 بازدید نظارتی از مدارس صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در این مدت 12 مدیر متخلف تذکر کتبی دریافت نموده اند و هیچ مدیری لغو ابلاغ نشده اما در صورت ادامه تخلفات و بی توجهی به تذکرات بازرسان، لغو ابلاغ مدیران متخلف قطعی است.

رییس اداره ارزیابی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در این مدت همچنین 600 شکایت والدین ثبت شده که دو سوم آنان غیرحضوری و بقیه به صورت حضوری بوده است.

وی اضافه نمود: والدین در درجه اول شکایت خود را به واحد بازرسی نواحی آموزش و پرورش و سپس به اداره ارزیابی و نظارت بر عملکرد به شماره 32222103 اعلام کنند.

افشار ادامه داد: اخذ وجه، برگشت وجوه سال گذشته شامل برگشت وجوه سرویس مدرسه و شهریه مدارس غیردولتی در حوزه فوق برنامه و عدم نصب بنر و اطلاع رسانی به ترتیب مهمترین موضوعات شکایات والدین بوده است.

تا به امروز بیش از 85 درصد جمعیت دانش آموزی استان از مجموع بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر آنان در سامانه ملی سناد ثبت نام نموده اند.

استان 6 میلیون و 400 هزار نفری خراسان رضوی یک میلیون و 300 هزار دانش آموز معادل 9 درصد جمعیت دانش آموزی کشور را دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1058

به "خبرنگاران 690 تذکر به مدیران متخلف مدارس در خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 690 تذکر به مدیران متخلف مدارس در خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید