خبرنگاران مدارس ایذه برای آغاز سال تحصیلی ضدعفونی شد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، اهواز - خبرنگاران - مدیر آموزش و پرورش ایذه گفت: تمام مدارس شهری و روستایی این شهرستان برای شروع سال تحصیلی جدید با یاری شهرداری و عوامل مدرسه ضدعفونی و گندزدایی شدند.

خبرنگاران مدارس ایذه برای آغاز سال تحصیلی ضدعفونی شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

حسین آقا ملاپور آدینه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: آموزش و پرورش ایذه شرایط لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید را دارد، تمام مدارس ضدعفونی و گندزدایی شدند و مسئله ای از این بابت وجود ندارد.

وی اضافه کرد: حضور دانش آموزان در مدارس الزامی نیست و والدین برای حضور یا عدم حضور فرزندان خود تصمیم گیری می نمایند.

مدیر آموزش و پرورش ایذه ادامه داد: تا زمانی که ستاد ملی یا استانی کرونا برای تعطیل شدن مدارس دستورالعمل اعلام ننمایند فعالیت مدارس ادامه خواهد داشت.

وی درباره نحوه فعالیت مدارس نیز گفت: مدارس روستایی و عشایری که زیر 50 دانش آموز در آنها مشغول تحصیل هستند به صورت عادی و روزانه و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برپا خواهند بود.

آقاملاپور در تشریح فعالیت مدارس شهری و بالای 50 نفر گفت: دانش آموزان مدارس شهری در 2 نوبت و در 2 گروه الف و ب تقسیم بندی شده و به صورت یک روز در میان در کلاس درس حاضر می شوند تا فاصله گذاری اجتماعی رعایت گردد.

مدیر آموزش و پرورش ایذه با تاکید بر استفاده از تب سنج در تمام مدارس ادامه داد: دمای بدن همه دانش آموزان هنگام ورود به مدرسه با تب سنج اندازه گیری می گردد و دست ها و کفش دانش آموزان نیز ضدعفونی خواهد شد اما فعلا بودجه ای برای تهیه ماسک برای توزیع بین دانش آموزان نداریم.

جمعیت دانش آموزی شهرستان ایذه در همه مقاطع تحصیلی حدود 40 هزار نفر است.

شهرستان ایذه دارای 390 واحد آموزشی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1108

به "خبرنگاران مدارس ایذه برای آغاز سال تحصیلی ضدعفونی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدارس ایذه برای آغاز سال تحصیلی ضدعفونی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید