خبرنگاران فرماندار بهبهان برگزاری مراسم عزاداری در این شهرستان را تکذیب کرد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، اهواز- خبرنگاران- فرماندار بهبهان در واکنش به انتشار ویدئویی با عنوان مراسم ترحیم در تشان بهبهان، گفت: چنین مراسمی در این شهرستان برگزار نشده و ویدئوی منتشر شده مربوط به بخش لیکک از توابع شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویر احمد است.

خبرنگاران فرماندار بهبهان برگزاری مراسم عزاداری در این شهرستان را تکذیب کرد

یوسف زمانی اصل روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در این خصوص اظهارداشت: همکاری های مردم در بهبهان قابل تقدیر است و به همین دلیل پیروز به مدیریت بیماری کرونا شده ایم.

وی ادامه داد: برگزاری تجمعات از جمله مراسم عروسی و ترحیم در بهبهان همچنان ممنوع است که در این رابطه شهروندان نیز در اجرای این بخش از محدودیت ها، همکاری خوبی دارند.

فرماندار بهبهان همچنین در مورد فعالیت اصناف و مشاغل در این شهرستان گفت: کسبه با رعایت اصول خود مراقبتی و الزامات فاصله گذاری هوشمند نسبت پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر این بیماری در بهبهان توجه دارند.

موارد مثبت از بیماری کووید 19 یا ویروس کرونا از اواخر بهمن پارسال در کشور مشاهده شد.هم اکنون تقریبا همه مجموعه های اجرایی ، اداری و فرهنگی ، عملیاتی و خدمات عمومی و درمانی خوزستان درگیر پیشگیری و درمان بیماری کرونا هستند و شیوع این ویروس بر بیشتر فعالیت های مالی ، آموزشی ، اداری اجتماعی و فرهنگی خوزستان تاثیر گذاشته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 خرداد 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 880

به "خبرنگاران فرماندار بهبهان برگزاری مراسم عزاداری در این شهرستان را تکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار بهبهان برگزاری مراسم عزاداری در این شهرستان را تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید