خبرنگاران عابدخجسته: علاقه ای به بازگشت به تیم ملی بدمینتون ندارم

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، تهران- خبرنگاران- ملی پوش بدمینتون زنان گفت: دیگر به تیم ملی برنمی گردم و این تصمیم را با مشورت خانواده گرفته ام تا بر روی اهداف دیگری تمرکز کنم.

خبرنگاران عابدخجسته: علاقه ای به بازگشت به تیم ملی بدمینتون ندارم

ثمین عابدخجسته روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در 2 سال گذشته با تلاش زیاد در مسابقات بین المللی متعددی شرکت کردم تا رنکینگ جهانی خود را ارتقا دهم و سهمیه المپیک را کسب کنم. همچنین مقام های بین المللی خوبی در انفرادی و دو نفره کسب کردم و تقریبا به هدفم نزدیک شدم. لحظه های خوبی را تجربه و آخرین مسابقه ای که در آن به عنوان بازیکن تیم ملی شرکت کردم، مسابقات بین المللی جام فجر در سال 98 بود.

وی افزود: پس از جام فجر هم بحران کرونا آغاز شد و با برنامه مربی بدن ساز همیشه تمریناتم را ادامه می دادم و نمی خواستم از فضای تمرینی دور باشم و بدنبال آن بودم تا به آمادگی جسمانی لازم برسم. وقتی اردوهای تیم ملی آغاز شد، پدرم مطرح نمود که بهتر است به دلیل خطر ابتلا به کرونا در اردوها شرکت نکنم. در این مدت خانواده همیشه من را حمایت کرد و خودم هم سعی می کردم از مکان های پرخطر دوری کنم تا خانواده ام در شرایط امن تری باشند.

ملی پوش بدمینتون زنان مطرح نمود: دیگر به تیم ملی برنمی گردم. این تصمیم را با مشورت خانواده در چند وقت اخیر گرفتم و برای همیشه با تیم ملی خداحافظی می کنم. نامه ای را رسما برای فدراسیون نوشتم و قصد خود را از کناره گیری از تیم ملی مطرح نمودم. دلیل موجهی برای این کار دارم و می خواهم برنامه بهتر یا متفاوتی را در زندگی خود داشته باشم و می دانم که افتخارات بین المللی من آنقدر با ارزش است تا از آن در راستا زندگی خود استفاده کنم.

وی یادآور شد: بدمینتون بخشی از زندگی ام بوده و هست و الان هم به دلیل کرونا و ادامه تحصیلات در رشته روانشناسی دوست دارم تا تمرکزم بیشتر روی این موارد باشد. فقط می خواهم یک بازیکن ساده باشم و حتی برای حضور در مسابقات لیگ هم تصمیمی ندارم و در فصل هم که گذشت در این رقابت ها شرکت نکردم.

عابدخجسته با اشاره به اینکه رسیدن به سهمیه المپیک برنامه ریزی دقیقی را می طلبد، گفت: برنامه ریزی در این راه باید چهار ساله باشد و با 2 سال تمرین به المپیک نمی رسیم. از طرفی رقبای ما در آسیا کار را برای کسب سهمیه سخت کرده اند. اگر ورزشکاران به مدت چندین سال تلاش کنند و برنامه ریزی درستی با حضور در مسابقات برون مرزی داشته باشند، امکان دارد تا به سهمیه برسند. اما کسب سهمیه برای بدمینتون نسبت به رشته های دیگر سخت تر است.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1378

به "خبرنگاران عابدخجسته: علاقه ای به بازگشت به تیم ملی بدمینتون ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عابدخجسته: علاقه ای به بازگشت به تیم ملی بدمینتون ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید