خبرنگاران شروع واکسیناسیون بیماران خاص استان فارس علیه بیماری کووید 19

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، شیراز-خبرنگاران -به گفته معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، واکسیناسیون بیماران خاص علیه بیماری کووید 19 در استان فارس با شروع واکسیناسیون بیماران دریافت کننده پیوند و مبتلا به سرطان، شروع شد.

خبرنگاران شروع واکسیناسیون بیماران خاص استان فارس علیه بیماری کووید 19

عبدالرسول همتی شنبه با تبریک سال نو و امید بر پیروزی بر کرونا گفت: با توجه به اختصاص واکسن کووید 19 برای بیماران خاص و سخت درمان و با همت معاونت های بهداشت و درمان دانشگاه تزریق این واکسن در بیمارستان بوعلی جهت بیماران دریافت نماینده پیوند اعضا و در بیمارستان آنکولوژی امیر شیراز جهت بیماران مبتلا به سرطان شروع شد.

وی اضافه کرد: تیم های واکسیناتور مجرب مراکز بهداشت شهدای والفجر و شهدای انقلاب شیراز تزریق واکسن این عزیزان را به عهده دارند.

همتی گفت: بر اساس دستورالعمل کشوری، در مراحل بعد، واکسیناسیون علیه بیماری کووید 19 جهت دیگر گروه های بیماران خاص همچون بیماران تالاسمی و هموفیلی، بیماران دیالیزی، بیماران مبتلا به MS و دیگر بیماران خاص مانند بیماران دارای نقص ایمنی نیز انجام می گردد.

وی ضمن تاکید بر این موضوع که زمان مراجعه هر گروه از این عزیزان به وسیله پیامک اطلاع رسانی می گردد، از بیماران خواست تا از مراجعه پیش از موعد به مراکز واکسیناسیون خودداری نمایند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: واکسیناسیون بیماران مبتلا به سرطان 18 تا 60 ساله در تاریخ های دوم، پنجم، هفتم، هشتم، دهم و یازدهم فروردین در بیمارستان آنکولوژی امیر انجام می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1454

به "خبرنگاران شروع واکسیناسیون بیماران خاص استان فارس علیه بیماری کووید 19" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شروع واکسیناسیون بیماران خاص استان فارس علیه بیماری کووید 19"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید