جنجال در آمریکا بر سر کاور مجله تایم برای شخصیت سال

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، تارنمای خبری آمریکایی هیل در گزارشی عکس شخصیت برگزیده سال مجله تایم که به جوبایدن و کامالا هریس اختصاص داده را تبیعض آمیز دانسته و آن را اهانت به هزاران کادر درمانی آمریکا تفسیر نموده است.

جنجال در آمریکا بر سر کاور مجله تایم برای شخصیت سال

به گزارش ایرنا، هیل در این گزارش انتقادی نوشت: اختصاص عکس شخصیت سال مجله تایم به بایدن و هریس اقدامی مضحک و سیاسی است که البته در آن جنبه های مالی نیز تاثیر گذار بوده است.

هیل نوشت: چرا تایم دست به این کار زد؛ هزاران پزشک، پرستار، تکنسین درمان، خدمه بیمارستانی، رانندگان آمبولانس ها و بسیاری دیگر برای مقابله با بیماری کووید-19 جنگیده و جان خود را از دست داده اند و حال تایم سر وقت زوج بایدن-هریس رفته و آن ها را شخصیت سال معرفی نموده است.

هیل در ادامه این انتقاد از مجله تایم می نویسد: معیار برای معین کردن شخص و یا شخصیت های سال باید متمرکز بر افرادی باشد که بیشترین تاثیرات بر خبر های جهانی و زندگی افراد داشته باشد، اما گویا مدتی است که تایم از این معیار دور شده است.

مجله تایم تبعیض آمیز عمل می نماید

هیل در ادامه نوشت: مجله تایم نزدیک به دو دهه است که درگیر مسائل متعصبانه و تبعیض آمیز در معیار های انتخاب فرد سال شده است، عوامل بیرونی رسانه نیز گویا بی اطلاع از این معیار ها هستند.

پول و رویکرد سیاسی ملاک انتخاب شخصیت سال تایم

تایم مدتی است که ملاک برگزیدن شخصیت سال را بر پول و رویکرد های سیاسی بنا نهاده است، این موضوع نیز امر تازه ای نیست چراکه اکنون شمار مشترکان این نشریه به نصف کاهش یافته است.

شمار مشترکان این مجله در اواسط دهه هشتاد میلادی از چهارمیلیون و 600هزار نفر، اکنون به دو میلیون و 300هزار نفر رسیده است.

هیل در ادامه نوشت: در حقیقت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همه پرسی درباره خود ترامپ بود، در واقع تایم باید ترامپ را بعنوان شخصیت سال 2020 انتخاب می کرد، فردی که واقعا بر اخبار و زندگی میلیون ها آمریکایی اثر گذارد، ترامپ بهترین گزینه نسبت به بایدن - هریس بود.

منبع: فرارو
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1289

به "جنجال در آمریکا بر سر کاور مجله تایم برای شخصیت سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال در آمریکا بر سر کاور مجله تایم برای شخصیت سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید