تیم ملی به ملاقات یک تیم داخلی می رود؟

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، تیم ملی ایران در اردوی خود در شهریور، قبل از حضور لژیونرها، با یک تیم داخلی ملاقات خواهد نمود.

تیم ملی به ملاقات یک تیم داخلی می رود؟

دراگان اسکوچیچ طی روز های گذشته شاهد بازی های لیگ برتر ایران بود و در تهران و اصفهان به تماشای دو ملاقات نشست. او بعد از بازگشت به تهران، با مسئولان فدراسیون فوتبال جلسه داشت و امروز راهی قطر خواهد شد. او در این سفر به تماشای بازی لژیونر ها می نشیند و ملاقات هایی را با بازیکنان تیم ملی و مربیان باشگاهی آن ها خواهد داشت.

اسکوچیچ در جلسه اخیر خود با مسئولان فدراسیون فوتبال خواهان برگزاری یک ملاقات محبت آمیز قبل از فرا رسیدن پنجره بازی های ملی شده است. طبق برنامه اردوی تیم ملی از 21 شهریور با نفرات داخلی در تهران شروع خواهد شد. به گفته اصولی اسکوچیچ تاکیدی روی داخلی یا خارجی بودن رقیب ایران نداشته، اما ممکن است یک تیم ایرانی که هنوز انتخاب نشده به مصاف تیم ملی برود. در نتیجه تیم ملی در فاصله 21 تا 27 یا 28 شهریور که تیم به اتریش اعزام خواهد شد، یک مسابقه محبت آمیز برگزار خواهد نمود.

بعلاوه اقدامات لازم برای برگزاری دو ملاقات محبت آمیز در اتریش در حال اجرا است. به گفته اصولی قرارداد با یکی از رقبای تیم ملی (اروگوئه) از سوی دو طرف امضا شده، اما قرارداد بازی دوم نهایی شده است. طبق اعلام مسئولان فدراسیون فوتبال و رسانه های سنگالی، حریف دوم ایران سنگال خواهد بود که پنجم مهر به مصاف ایران می رود.

منبع: فرارو
انتشار: 24 مرداد 1401 بروزرسانی: 24 مرداد 1401 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 2038

به "تیم ملی به ملاقات یک تیم داخلی می رود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی به ملاقات یک تیم داخلی می رود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید