توضیح سوارس درباره اعتراضش به داور به خاطر لگد خوردن هوادار اروگوئه

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، مهاجم تیم ملی اروگوئه درباره اتفاق جنجالی که در بازی اخیر این تیم مقابل شیلی در کوپا آمه ریکا رخ داد، توضیح خواست.

توضیح سوارس درباره اعتراضش به داور به خاطر لگد خوردن هوادار اروگوئه

به گزارش خبرنگاران، بازی دو شب پیش تیم های ملی اروگوئه و شیلی در دور آخر دیدارهای مرحله گروهی کوپا آمه ریکای 2019 برزیلی با جنجال هایی همراه بود که یکی از آنها ورود یک تماشاگر از روی سکوها به داخل زمین بازی بود. این تماشاگر که ظاهراً جزو هواداران اروگوئه بود، پس از ورود به زمین بازی مأموران امنیتی را به دردسر انداخت و در نهایت با لگدی که گونسالو خارا، هافبک تیم ملی شیلی از پشت به کمر او زد، نقش بر زمین شد.

با دیدن این صحنه لوئیس سوارس که چندین متر دورتر از صحنه بود برای اعتراض به سمت داور دوید و از او خواست که بازیکن حریف را جریمه کند و در نهایت ماجرا با اخطار دریافت بازیکن بدسابقه شیلیایی ها سرانجام یافت.

سوارس اما می گوید که از داور خواسته بود که خارا - کسی که چهار سال پیش هم در مصافش با اروگوئه ای ها با کاوانی درگیر شده بود - را اخراج کند، چون قوانین این گونه می گویند.

سوارس در این باره گفت: او (خارا) گفت که حرکتش برای دفاع از ما بوده است. من هم گفتم به او گفتم که حرکتش درست مثل زمانی است که بازیکنی به یک توپ جمع کن حمله کند و او را بزند، پس جریمه اش اخراج است. من نمی خواستم از اتفاقی که افتاد به نفع خودم استفاده کنم، اما قوانین می گویند که او باید اخراج می شد.

مهاجم بارسلونا درباره مصاف تیم ملی کشور با اروگوئه هم گفت: با حریفی بازی کردیم که برایش احترام زیادی قائل بودیم. ما برای خلق موقعیت مقابل حریفی مانند شیلی کارآمد بودیم. پرو حریف بعدی مان است و با اینکه باخت 5 بر صفرش مقابل برزیل ضربه سنگینی به این تیم زده نباید فراموش کرد که این تیم به هرحال توانسته به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد پس نباید آن را دستکم بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 مرداد 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 174

به "توضیح سوارس درباره اعتراضش به داور به خاطر لگد خوردن هوادار اروگوئه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیح سوارس درباره اعتراضش به داور به خاطر لگد خوردن هوادار اروگوئه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید