توصیه مقامات بهداشتیِ کالیفرنیا به شناسایی ناقلانِ کرونا

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، مقامات بهداشتی در ایالت کالیفرنیا انجام تست تشخیص کروناویروس را از برخی ناقلان احتمالی که در محیط ها و مشاغل پرخطر فعالیت دارند، توصیه کرده اند.

توصیه مقامات بهداشتیِ کالیفرنیا به شناسایی ناقلانِ کرونا

مقامات بهداشت و درمان در ایالت کالیفرنیا اکنون انجام تست تشخیص کروناویروس را از ناقلان خاموشی که در محیط های پرخطر همچون بیمارستان ها و خانه های سالمندان زندگی یا کار می کنند، توصیه کرده اند.

با این اقدام کالیفرنیا اولین ایالت در آمریکا خواهد بود که دستورالعمل های خود را برای انجام تست های تشخیصی گسترش داده که شامل ناقلان خاموش بیماری کووید-19 نیز می شود.

در نسخه بروز شده این دستورالعمل تاکید شده است که انجام تست های تشخیصی از ناقلان خاموش که در شرایط پرخطر کار و زندگی می کنند همچون بیماران بستری شده در بیمارستان ها و کادر درمان اولویت اصلی است.

استانداردهای معین شده در رابطه با شرایط لازم برای انجام تست تشخیصی در سراسر آمریکا متفاوت است. اما درحالیکه در بیشتر مناطق این کشور تمرکز بر تست افراد بیمار است، کالیفرنیا اولین ایالتی است که در توصیه به انجام تست های تشخیصی برای افرادی که علائم بیماری ندارند پیشرو بوده است.

به گزارش شبکه خبری سی ان ان، پیش از این مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در آمریکا در دستورالعمل های خود بر لزوم انجام تست های تشخیصی از بیماران پرخطر و کادر درمان که علائم بیماری دارند تاکید کرده بود.،ایسنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 901

به "توصیه مقامات بهداشتیِ کالیفرنیا به شناسایی ناقلانِ کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه مقامات بهداشتیِ کالیفرنیا به شناسایی ناقلانِ کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید