توزیع کتاب در راستا راه پیمایان حرم حضرت سید الشهدا (ع)

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، معاون اداره کل چاپ و نشر وزارت ارشاد از اختصاص 900 میلیون ریال کتاب برای توزیع در میان زائران اربعین حسینی اطلاع داد.

توزیع کتاب در راستا راه پیمایان حرم حضرت سید الشهدا (ع)

به گزارش ، معاون اداره کل چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اختصاص 900 میلیون ریال کتاب برای توزیع در میان زائران حسینی در ایام اربعین در استان های ایلام، کرمانشاه و خوزستان اطلاع داد.

مجید سامی گفت: این اداره کل در نظر دارد سال جاری نیز همچون سال گذشته در جهت راه پیمایان حرم امام حسین (ع) در ایام اربعین توزیع کتاب را انجام دهد.

معاون اداره کل چاپ و نشر اعلام نمود: در آستانه اربعین حسینی در جهت راهپیمایی زائران حرم امام حسین (ع) بر اساس رویکرد آشنایی با نهضت عاشورا و قیام امام حسین (ع) مبلغ 900 میلیون ریال کتاب به سه استان ایلام، کرمانشاه و خوزستان اختصاص یافته تا با هماهنگی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استانها، کار توزیع کتاب بین زائران انجام گردد.

وی در خاتمه گفت: این کتاب ها با موضوعات آیینی و دینی با تأکید بر فرهنگ اهل بیت (ع)، ایثار و شهادت هستند که با برنامه ریزی دبیرخانه هئیت انتخاب و خرید کتاب معاونت آموزشی و پژوهشی این اداره کل انتخاب و ارسال می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 394

به "توزیع کتاب در راستا راه پیمایان حرم حضرت سید الشهدا (ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع کتاب در راستا راه پیمایان حرم حضرت سید الشهدا (ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید