تور گردشگران فرانسوی و انگلیسی وارد سیستان و بلوچستان شد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: تور گردشگران فرانسوی و انگلیسی، وارد سیستان و بلوچستان شدند و از موزه منطقه ای جنوب شرق کشور در زاهدان بازدید کردند.

تور گردشگران فرانسوی و انگلیسی وارد سیستان و بلوچستان شد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان، مجتبی میرحسینی، معاون گردشگری این اداره کل اظهار کرد: تور گردشگران فرانسوی و انگلیسی، که از اواخر هفته گذشته وارد سیستان و بلوچستان شده امروز 16 آذر از موزه منطقه ای جنوب شرق کشور در زاهدان بازدید کردند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: این گروه 10 نفره از جاذبه های شهرستان های زاهدان، نیمروز، زابل و هامون بازدید کردند و با ایجاد کمپ در بیابان لوت یک شب را در این منطقه سپری کردند.

این مسئول در ادامه بیان نمود: جغرافیای گردشگری جهان تغییر نموده و گردشگران از مقاصد تکراری خسته شده اند و دنبال مقاصد جدید و ناشناخته هستند.

او گفت: سیستان و بلوچستان از این حیث دارای ویژگی های ممتازی است و باعث شده گردشگران برای کشف ناشناخته های این سرزمین با جاذبه های متنوع، به سیستان و بلوچستان سفر نمایند.

میرحسینی اذعان کرد: حضور این گردشگران اثرات زیادی در رشد مالی و اشتغال پایدار دارد و باید در شرایط فعلی با تابلوی راهنمای گردشگری به سمت توسعه حرکت کنیم چرا که گردشگری مهم ترین صنعت و بزرگترین پدیده اجتماعی قرن 21 است.

گردشگران فرانسوی و انگلیسی فردا به سمت تفتان و پس از آن به سمت ایرانشهر و چابهار حرکت می نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 504

به "تور گردشگران فرانسوی و انگلیسی وارد سیستان و بلوچستان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور گردشگران فرانسوی و انگلیسی وارد سیستان و بلوچستان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید