توخل: به لطف تعویض ها و شانس پیروز شدیم

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، سرمربی پاری سن ژرمن از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر آتالانتا و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بسیار راضی و شادمان است.

توخل: به لطف تعویض ها و شانس پیروز شدیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن با پیروزی دو بر یک برابر آتالانتا به عنوان نخستین تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرد.

در این بازی ابتدا این آتالانتا بود که در دقیقه 27 توسط پاسالیچ به گل رسید و نیمه نخست با همین نتیجه به انتها رسید.

توخل در دقیقه 60 امباپه و در دقیقه 80 چوبو موتینک را به میدان فرستاد و آمدن این دو بازیکن کار را در دقایق انتهای برای پاری سن ژرمن درآورد.

سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن اعتراف کرد که بخت با تیمش یار بود.

او گفت: امشب باشگاه پنجاهمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت و به همین خاطر شب استثنایی برای ما بود و راضییمان دو چندان بود. ما سه جام در فصل جاری کسب کرده ایم و اکنون هم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کردیم و باید هم راضی باشیم.

توخل ادامه داد: بلکه دیگر شک داشتم که بتوانیم به دور بعد راه پیدا کنیم. تا دقیقه 90 با یک گل عقب بودیم و همه چیز در حال انتها بود. به دستیار خود گفتم که اگر در دقایق انتهای گل تساوی را بزنیم گل دوم را هم به ثمر می رسانیم. این احساس من بود که خوشبختانه اینگونه هم شد. بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم.

توخل ادامه داد: طبیعی است که زدن گل در دقایق انتهای و چنین پیروزی نیاز به شانس دارد با این حال ما تیم برتر بودیم و با شایستگی هم پیروز شدیم. در نیمه دوم کاملا توپ و میدان را در اختیار داشتیم. آتالانتا همواره در 20 دقیقه های انتهای خیره کننده ظاهر شده است اما ما چنین اجازه ای را به این تیم ندادیم و کلا توپ و میدان در اختیار ما بود.

سرمربی پاری سن ژرمن درباره تعویض های خوب تیمش گفت: بله ما به لطف تعویض هایی که داشتیم به پیروزی دست پیدا کردیم. با روحیه جنگندگی بالای خود 90 دقیقه بازی کردیم. من از عملکرد بازیکنان راضی هستم. درست است که در دقایق انتهای به گل رسیدیم اما این نمایش خوب ما را زیر سوال نمی برد.تنها 6 روز فرصت داریم که خود را آماده نیمه نهایی کنیم. احتمال هر چیزی وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1072

به "توخل: به لطف تعویض ها و شانس پیروز شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل: به لطف تعویض ها و شانس پیروز شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید