توجه به رسانه ها و ایجاد زیرساخت ها دلیل توسعه نانو در کشور

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، مدیر عامل خبرگزاری دانشجویان ایران (خبرنگاران) با اشاره به دلایل موفقیت ستاد نانو در توسعه این فناوری در کشور گفت: این ستاد توجه ویژه ای به رسانه ها داشته است و این امر موجب شد تا مردم بتوانند محصولات نانویی را در زندگی خود استفاده نمایند.

توجه به رسانه ها و ایجاد زیرساخت ها دلیل توسعه نانو در کشور

به گزارش خبرنگاران، علی متقیان امروز در اختتامیه جشنواره نانو و رسانه با اشاره به دلایل توفیق ستاد توسعه فناوری نانو، اضافه نمود: وجود نخبگان با توان علمی بالا و ایجاد زیر ساخت های آزمایشگاهی از دلایل موفقیت این ستاد در توسعه این علم است.

وی با بیان اینکه با اقدامات ستاد نانو، این علم امروز به عنوان یک فناوری جا افتاده در کشور مطرح شده است، اظهار کرد: از سوی دیگر این ستاد توجه ویژه ای به رسانه ها داشته است و به رسانه ها اجازه داد تا مسایل را با آنها مطرح نمایند و آنها نیز اقدام به مطلع ساختن مردم کردند.

متقیان افزود: از این طریق علاوه بر آنکه مردم توانستند با تولیدات نانویی آشنا شوند، توانستند از این محصولات در زندگی خود بهره ببرند.

مدیر عامل خبرنگاران با بیان اینکه عالِم با عقل و علم سروکار دارد، ابراز خرسندی که خبرگزاری دانشجویان ایران (خبرنگاران) رسانه چُنین عالمانی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1083

به "توجه به رسانه ها و ایجاد زیرساخت ها دلیل توسعه نانو در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه به رسانه ها و ایجاد زیرساخت ها دلیل توسعه نانو در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید