توئیتر تسلیم قوانین هند شد، انتصاب مدیر همخوانی با قوانین

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، زیرمجموعه توئیتر در هند یک مدیر موقت همخوانی با قوانین این کشور معین نموده و به زودی کارمندان دیگری را هم معین می نماید. این شبکه اجتماعی در دادگاه اظهار داشت اقدام مذکور در راستای همخوانی با قوانین فناوری اطلاعات تازه هند اجرا شده است.

توئیتر تسلیم قوانین هند شد، انتصاب مدیر همخوانی با قوانین

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

قوانین فناوری اطلاعات نو هند برای قانونمند سازی محتوا در شبکه های اجتماعی و وادار کردن شرکت ها به پاسخگویی سریع به درخواست های قانونی برای حذف پست ها واشتراک گذاری جزئیات درباره منتشر نماینده پیغام ها از اواخر ماه می 2021 اجرایی شده است. بعلاوه طبق قوانین نو شبکه های اجتماعی باید کارمندان با پست های خاصی استخدام نمایند.

در این میان توئیتر سعی دارد دو کارمند دیگر هم در هند استخدام کند که یکی از آنها نماینده موقت شرکت و دیگری کارمند موقت بخش پاسخگویی است.

طبق اسناد شکایتی علیه توئیتر در هند، دولت این کشور مصونیت شبکه اجتماعی در مقابل محتوایی که کاربران منتشر می نمایند را حذف نموده است. علت این امر هم عدم همخوانی با قوانین فناوری اطلاعات نو کشور ذکر شده بود.

توئیتر 3 آگهی استخدام برای سمت های نو در هند منتشر نموده است. طبق قوانین نو توئیتر این پست های شغلی را برای ساکنان هند عرضه نموده است.

دادگاه عالی هند به توئیتر 2 هفته مهلت داده تا کارمندان دائم برای این پست ها را استخدام کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1625

به "توئیتر تسلیم قوانین هند شد، انتصاب مدیر همخوانی با قوانین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توئیتر تسلیم قوانین هند شد، انتصاب مدیر همخوانی با قوانین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید