تمرینات ورزشی را در خانه دنبال می کنم، توکیو نخستین تجربه پارالمپیکی ام است

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، بانوی ملی پوش تیم پاراتیراندازی گفت: توکیو نخستین تجربه ام در بازی های پارالمپیک خواهد بود.

تمرینات ورزشی را در خانه دنبال می کنم، توکیو نخستین تجربه پارالمپیکی ام است

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا یک طبقه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران از وب سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، رقیه شجاعی ملی پوش پاراتیراندازی با درباره شرایط تمرینی این روزهای خود بیان نمود: پیش از آغاز بیماری کرونا، برای صرفه جویی در وقت و نیز به دلیل سخت بودن حمل تفنگ، در منزل تمرین می کردم و اکنون با توجه به شیوع این بیماری و به احترام ایثار کادر درمانی در خانه تمرین می کنم تا علاوه بر حفظ آمادگی ام، دستورات ستاد پیشگیری از بیماری کرونا را رعایت کنم.

وی ادامه داد: در منزل شرایط را به گونه ای مهیا کردم که می توانم هم با فشنگ و هم بدون فشنگ تمرین کنم و زمانی که تمریناتم با فشنگ است، اعضای خانواده در اتاق دیگری قرار دارند که مسئله ای ایجاد نشود.

شجاعی اضافه کرد: بیشتر افراد دارای معلولیت به دلیل شرایط جسمانی که دارند، زمان زیادی را در خانه به سر می برند. به همین دلیل تمرین برای ورزشکاران جانباز و معلول در منزل خیلی سخت نیست و آنها به این شرایط واقف هستند. امیدوارم که تمام ورزشکاران کشورم با تمرین در خانه آمادگی خود را حفظ نمایند.

دارنده مدال برنز جام جهانی العین تأکید کرد: از مردم می خواهم با ماندن در منزل، علاوه بر حفظ سلامتی خود، به کاهش انتقال بیماری کرونا یاری نمایند تا به زودی این ویروس از کشورمان برود و سلامتی به ایران عزیزمان برگردد.

دارنده طلای رقابت های پاراآسیایی جاکارتا اظهار کرد: در سال جدید دو هدف دارم، اول سعی می کنم در تمام رویدادها برای کشورم افتخارآفرینی کنم و دوم می خواهم سطح تمریناتم را بالا ببرم و مستمر، با انگیزه و قدرت بیشتری تمرین کنم تا به هدف اولم برسم.

ملی پوش پاراتیراندازی با اشاره به بازی های پارالمپیک تأکید کرد: توکیو نخستین تجربه ام در پارالمپیک خواهد بود و سعی می کنم در این رویداد بزرگ با لذت بردن از مسابقه در آن، برای کاروان کشورم افتخارآفرینی کنم.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 728

به "تمرینات ورزشی را در خانه دنبال می کنم، توکیو نخستین تجربه پارالمپیکی ام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرینات ورزشی را در خانه دنبال می کنم، توکیو نخستین تجربه پارالمپیکی ام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید