تعویق ملاقات استون ویلا و نیوکاسل در لیگ برتر انگلیس

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، بازی استون ویلا و نیوکاسل از هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس به خاطر شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

تعویق ملاقات استون ویلا و نیوکاسل در لیگ برتر انگلیس

جهت دریافت خدمات طراحی خانه باغ ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از طرفداری، پس از اعلام وب سایت لیگ برتر انگلیس مبنی بر اینکه چندین بازیکن و اعضای تیم اصلی نیوکاسل به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

حالا نیوکاسل در پی افزایش قابل توجه مبتلایان به ویروس کرونا در باشگاه خود که منجر به توصیه سازمان بهداشت عمومی شمال شرقی انگلیس به تعطیلی شهرک تمرینی این باشگاه شد، از سازمان لیگ انگلیس درخواست کرد که تاریخ بازی این تیم با استون ویلا تغییر کند. از آن جایی که این باشگاه قادر به تمرین و آماده شدن برای بازی در روز آدینه مقابل استون ویلا نیست، هیئت مدیره لیگ با این درخواست موافقت کردند. نیوکاسل اعلام نکرده است که چه کسانی به ویروس کرونا مبتلا شده اند. تمام بازیکنان و کارکنان این باشگاه مجدداً تحت نظر سازمان لیگ انگلیس، تست کرونا خواهند داد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1235

به "تعویق ملاقات استون ویلا و نیوکاسل در لیگ برتر انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویق ملاقات استون ویلا و نیوکاسل در لیگ برتر انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید