(تصاویر) شیاطین رقصنده خواهان سرانجام کرونا شدند

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، اعضای یک گروه هنری در ونزوئلا معروف به شیاطین رقصنده در مراسم جشن سالانه موسوم به یادبود شام آخر مسیح خواهان خاتمه همه گیری کرونا در ونزوئلا و سراسر دنیا شدند.

(تصاویر) شیاطین رقصنده خواهان سرانجام کرونا شدند

به گزارش خبرنگاران، اجرای این گروه که قدمت آن به سال 1700 میلادی بازمی گردد و شرکت نمایندگان خود را تسلیم خدا می نمایند تا بخشی از پیروزی نمادین خیر بر شر باشد.

این رویداد در منطقه نایگواتا، شهری در 52 کیلومتری شمال شرقی کاراکاس پایتخت ونزوئلا برگزار گردید. شرکت نمایندگان لباسی به شکل حیواناتی مانند اسب، سگ یا گربه پوشیده و زنگوله هایی به کمر بسته و طبل می نوازند.

یونسکو سال 2012 یونسکو را بخشی از میراث فرهنگی ناملموس بشریت اعلام نمود.

افرن یاریارته رئیس انجمن شیاطین رقصنده می گوید که مقامات این جشنواره را مجاز دانسته اند، زیرا شیاطین زیر ماسک های تزئینی خود ماسک زده و مراسم خارج از منازل و با فاصله گذاری اجتماعی برگزار می گردد.

اروریس رودریگز یکی از اعضای گروه می گوید که شیاطین دعا می نمایند که همه گیری کرونا خاتمه یابد، زیرا تعداد زیادی از مردم جان خود را از دست داده اند، حتی بستگان بعضی رقصنده ها نیز جان باخته اند.

طبق اطلاعالت رسمی منتشر شده تا به امروز بیش از 238 هزار نفر در ونزوئلا به ویروس کرونا مبتلا شده و 2689 نفر جان خود را از دست داده اند.

منبع: فرارو
انتشار: 20 تیر 1400 بروزرسانی: 20 تیر 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1612

به "(تصاویر) شیاطین رقصنده خواهان سرانجام کرونا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) شیاطین رقصنده خواهان سرانجام کرونا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید