تروریست ها در تدارک حمله شیمیایی به ادلب واقع در شمال سوریه

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، وزارت دفاع روسیه از اقدام تروریست ها برای انتقال 10 بسته حاوی مواد سمی به استان ادلب جهت انجام حمله شیمیایی دروغین اطلاع داد.

تروریست ها در تدارک حمله شیمیایی به ادلب واقع در شمال سوریه

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مرکز آشتی طرف های متخاصم سوریه وابسته به وزارت دفاع روسیه که در پایگاه حمیمم استان لاذقیه مستقر است، گفت که تروریست ها با همکاری گروهک کلاه سفیدها برای شبیه سازی حمله شیمیایی در استان ادلب آماده می شوند.

بر اساس اعلام وزارت دفاع روسیه، عناصر تروریستی در صدد انتقال 10 بسته حاوی مواد سمی به ادلب (شمال سوریه) هستند.

وزارت دفاع روسیه تأکید کرد که تروریست ها سعی در تکرار سناریوی صحنه سازی برای حمله شیمیایی ادعایی علیه غیرنظامیان را دارند.

تروریست ها در طول سالیان گذشته بارها به وسیله هماهنگی با گروه موسوم به کلاه سفیدها و به دستور آمریکا و سرویس اطلاعاتی ترکیه و بعضی از کشورهای غربی از سلاح های شیمیایی استفاده نموده اند تا ارتش سوریه را به استفاده از این سلاح ها متهم نمایند.

این در حالی است که دولت سوریه بارها اعلام نموده که هیچگونه سلاح شیمیایی در اختیار ندارد و از این سلاح ها استفاده نمی کند.

دمشق تا به امروز چندین بار با ارسال نامه ای به شورای امنیت بر آمادگی گروه های تروریستی در ادلب و حومه لاذقیه و حلب برای استفاده از سلاح های شیمیایی علیه غیرنظامیان تأکید کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1645

به "تروریست ها در تدارک حمله شیمیایی به ادلب واقع در شمال سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تروریست ها در تدارک حمله شیمیایی به ادلب واقع در شمال سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید